Ispanijos GP lenktynių metu sportininkai reguliuojamą galinį sparną (DRS) galės naudoti starto-finišo tiesiojoje.
Atstumtas tarp persekiotojo ir persekiojamojo pilotų bus matuojamas prieš įvažiuojant į paskutinį, šešioliktąjį, posūkį.
Jei bandantis aplenkti varžovą lenktynininkas atsiliks mažiau nei viena sekunde, kiek pavažiavus starto-finišo tiesiąja, ties finišo linija, jam bus leista pakelti kilstelėti vieną galinio sparno plokščių, taip gerokai sumažinant pasipriešinimą ir padidinant maksimalų greitį.
Lenktynės Ispanijoje laikomos didžiausiu išbandymų visoms lenkimus šiemet turėjusioms paskatinti sistemoms ir naujovėms – DRS, KERS ir „Pirelli“ padangoms. Pernai Barselonoje įvyko vos 10 lenkimų, tad viliamasi, kad šiemet jų bus gerokai daugiau.
Kaip ir įprasta, DRS naudojimas treniruočių ir kvalifikacijos metu nebus ribojamas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).