Dvi DRS zonos – ir kituose etapuose

Dvi DRS zonos – ir kituose etapuose
logo 2011 Birželio 25 d. 18:45, FIA
Tarptautinė automobilių federacija (FIA) kol kas nesiruošia atsisakyti dvigubų DRS zonų naudojimo kai kuriuose „Formulės-1“ čempionato etapuose, nors toks sprendimas ir nepasiteisino Kanados GP lenktynėse.
Monrealyje sportininkai spėdavo varžovus aplenkti jau pirmoje galinio sparno reguliavimo zonoje, o antrojoje, ja pasinaudoję, tik dar labiau atitrūkdavo į priekį.
„Nemanau, kad tai pasiteisino Kanadoje“, - pripažino FIA atstovas Charlie Whitingas.
„Mes eksperimentavome, tačiau paaiškėjo, kad pirmajame sektoriuje varžovą jau aplenkęs vaikinas galėjo pasinaudoti sistema ir antrajame sektoriuje. Mes žinojome apie tai“, - kalbėjo specialistas.
„Ką tik pasikalbėjome su lenktynininkais – jie mano, kad antrą kartą ja pasinaudoti (jau įvykdžius lenkimą – red. past.) neturėtų būti leidžiama. Tačiau nėra trivialu pasiekti, kad tai įvyktų automatiškai. Mes diskutuojame apie tai. Norime pamėginti dar kurį laiką naudoti du sektorius.“
C. Whitingas skeptiškai įvertino pasiūlymą įrengti dvi DRS naudojimo galimybės – sekundės laiko tarpo tarp persekiotojo ir persekiojamojo - nustatymo vietas.
„Tam reikėtų dviejų atstumo nustatymo taškų, dviejų informavimo taškų bei dviejų aktyvavimo taškų. Tai padvigubintų nesklandumų tikimybę. Jau turėjome kelias problemas dėl greta trasos pastatytų daviklių. Man nerimą kelia tik tai“, - dėstė FIA atstovas.
„Dviejų zonų idėja kilo po Australijos, kur pirmoji zona juk buvo nepakankamai ilga, ar ne? Lenktynininkai priartėdavo arčiau nei iki tol, ir galbūt būtų galėję pamėginti trečiajame posūkyje – mintis buvo tokia.“
„Kanadoje pirmoji veikimo zona buvo pakankama, o antroji – kaip premija. Tai gali pasiteisinti čia, gerai nustačius zonų ilgį“, - pridūrė jis.
Dvi DRS zonos bus naudojamos šį sekmadienį Valensijos (Ispanija) trasoje, Europos GP lenktynių metu, kur lenkti iki šiol, kitaip nei Kanadoje, buvo labai sunku.
Atstumas tarp lenktynininkų bus fiksuojamas prieš 8-ąjį posūkį. Jei persekiojantis pilotas bus atsilikęs mažiau nei sekunde, jis galinio sparno pasipriešinimą orui galės sumažinti atkarpose nuo 10-ojo ir 14-ojo posūkių.
Kol kas nenuspręsta, kiek DRS zonų bus Didžiosios Britanijos GP etape. Viena numatoma tiesiojoje tarp „Aintree“ ir „Brooklands“ posūkių, tačiau neatmetama ir papildomos – senojoje starto-finišo tiesiojoje tarp „Woodcote“ ir „Copse“ – galimybė.
Vokietijoje, Nurburgringe, DRS zona numatyta ilgoje atkarpoje prieš viražą, 12-ąjį ir 13-ąjį trasos posūkius.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553