Dviejų vadybininkų dvikova

Dviejų vadybininkų dvikova
logo 2014 Gruodžio 31 d. 06:55, f1.it
Steve Robertsonas ir Mika Hakkinenas tam tikru požiūriu yra kolegos – abu verčiasi F-1 sporto vadyba ir abu dirba su suomių lenktynininkais. S. Robertsonas daugelį metų bendradarbiauja su Kimiu Raikkonenu, o M. Hakkinenas yra vienas iš tų, kuris labai sėkmingai rikiuoja Valtteri Botto karjerą, – rašo suomių „Turun Sanomat“.
Bet šiandien mažai kas prisimena, kad kažkada S. Roberstonas pats buvo neblogas lenktynininkas ir 1990 metais su M. Hakkinenu varžėsi britų „Formulėje-3“, tais metais du suomių pilotai, abu Mikos – Hakkinenas bei Salo buvo nesulaikomi, abu laimėję 15 čempionato etapų. Pirmais nugalėjo devynis, o antras – šešis kartus. O vieną iš dviejų likusių etapų laimėjo S. Robertsonas, beje, labai garsioje Silverstouno trasoje. Šios lenktynės vyko ir F-1 Didžiosios Britanijos GP metu kaip palaikymo lenktynės.
„Tai buvo ypatingos lenktynės, – prisimena S. Robertsonas. – Todėl aš, kaip ir kiti, norėjome pademonstruoti, ką mes sugebame ir supratau, kad iš karto reikia išsiveržti į lyderius. M. Hakkinenas startavo iš „pole“, bet aš važiavau labai ryžtingai ir man pasisekė jį aplenkti pirmajame rate. Po to aš turėjau atlaikyti Mikos atakas, o tai buvo nelengva, bet aš sugebėjau nugalėti ir pamenu tą neapsakomą pergalės jausmą...
Gaila, kad man ne taip dažnai tekdavo kovoti su M. Hakkinenu, kiek norėtųsi. Bet buvo šaunu stebėti, kaip patys geriausi pilotai išsiskirdavo iš bendros lenktynininkų grupės. Suomiai lenktyniavo pačiu aukščiausiu lygiu nepriklausomai nuo oro ir jie visuomet būdavo labai greiti.
Kai viskas susiklostydavo idealiai, kitiems lenktynininkams, tarp kurių buvau ir aš, retsykiais pavykdavo aplenkti M. Hakkineną bei M. Salo, bet jau iš anksto buvo aišku, kad titulą laimės kažkuris iš suomių. Abu važiuodavo beveik idealiai, abu buvo išskirtiniais pilotais.
Kiek M. Hakkinenas išsiskirdavo iš kitų buvo matyti dažname etape. Kartais vienoje zonoje jis varžovus lenkdavo 0,3-0,4 sek. Aš keletą kartų važiavau paskui jį ir mačiau, kaip jis tiksliai pilotuoja mašiną. Jis rinkdavosi trajektorijas, kurios eidavo palei pat trasos kraštą. Jei toje vietoje pilotas padarytų klaidą, tai bolidas galėtų palikti į orą nuo labai aukštų kelkraščių. Tuomet aš supratau, kad tai yra labai aukšto lygio pilotas. Būtent šis tikslumas ir didelis greitis leido jam tapti dukart F-1 pasaulio čempionu“.
Tais metais M. Hakkinenas tapo britų „Formulės-3“ čempionu, Mika Salo nuo jo atsiliko visai nedaug, o trečioji vieta atiteko S. Robertsonui. Bet visa tai jau yra istorija. Bet įdomu tai, kad dviejų buvusių lenktynininkų profesiniai keliai vėl susikirto, bet jau visai kitame lygyje. Ir jei K. Raikkonenas, S. Robertsono klientas, yra pripažintas lenktynininkas, 2007 m. pasaulio čempionas, šiuo metu yra vėlyvoje savo karjeros fazėje „Formulėje-1“, tai Valtteri Bottui viskas dar tik prasideda. Taigi, M. Hakkinenas turi didelius šansus dar ilgai išlikti puikios nuotaikos. Beje, Kimis savo laiku pakeitė Miką „McLaren“ komandoje. Tačiau kartu neatmestina galimybė, kad jau artimiausioje ateityje Valtteri gali pakeisti K. Raikkoneną „Ferrari“ komandoje – gandai apie tokią rokiruotę jau sklando...


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983