E. Boullieras: pagal galingumą „Honda“ yra kažkur tarp „Mercedes“ ir „Ferrari“

E. Boullieras: pagal galingumą „Honda“ yra kažkur tarp „Mercedes“ ir „Ferrari“
logo 2016 Gegužės 18 d. 06:55, McLaren
Barselonoje Fernando Alonso buvo priverstas pasitraukti iš lenktynių dėl „Honda“ jėgainės gedimo. Japonų koncerno projekto „Formulėje-1“ vadovas Yusuke Hasegawa pranešė, kad Fernando problema buvo susijusi su programine įranga, o vidaus degimo variklis nebuvo pažeistas.
„Dar nesu įsitikinęs 100 proc., bet atrodo, kad jėgainė prarado galią dėl programinės įrangos problemų, – sakė Y. Hasegawa. – Pats variklis yra nepažeistas ir mes jį žadame naudoti ir Monake, tik reikės patikrinti, ar niekas nesugedo dėl aukštos temperatūros F. Alonso sustojus trasoje. Tai buvo jau ketvirtas etapas Fernando jėgainei – mes dar niekada nebuvome nuvažiavę tiek daug su vienu jėgos agregatu. Nors Ispanijoje jam ir nepavyko finišuoti, bet tai buvo sisteminė klaida“.
Ispanijos GP etape vienas iš „McLaren“ pilotų pirmą kartą nuo 2014 metų pateko į kvalifikacijos finalą, o kitas finišavo 9 vietoje per lenktynes. Tai galima laikyti pakankamai neblogu rezultatu, turint galvoje tai, jog ši britų komanda pastaraisiais metais pergyvena itin sudėtingą etapą savo istorijoje.
„McLaren“ lenktynių direktoriaus Erico Boulliero žodžiais tariant, apskritai komanda yra patenkinta dabartine pažanga, juolab, jog šiuo metu jų naudojama „Honda“ jėgainė pagal galią yra kažkur tarp „Mercedes“ bei „Ferrari“ jėgos agregatų.
„Po priešsezoninių bandymų Barselonoje labai daug kas pasiteikė, net ir mūsų bolido spalva tapo kitokia, nors tai ir neturi įtakos jo greičiui, – pasakojo E. Boullieras. – Variklis ir važiuoklė yra iš esmė patobulinti, nors kol kas mašinos balansas ir nėra idealus, bet mes esame patenkinti dabartine pažanga.
Barselonoje mes išbandėme eilines technines naujoves, tačiau jėgainės ant abiejų bolidų liko tos pačios, kurias mes naudojome ir Sočyje. Detali visos surinktos informacijos analizė leidžia teigti, kad dabar „Honda“ jėgos agregatas pagal galią yra tarp „Mercedes“ ir „Ferrari“. Abu pilotai vienareikšmiškai jaučia permainas į gerąją pusę, bet ir iš šalies yra matoma, jog mūsų komanda stiprėja“.
Į klausimą, ar galima tikėtis kažkokių pasikeitimų japonų motoristų požiūryje į darbą, „McLaren“ lenktynių direktorius atsakė taip: „Ir taip, ir ne. „Honda“ visuomet turėjo labai savotišką požiūrį į darbą ir jie buvo pasirengę labai greitai sureaguoti į iškilusias problemas. Yra juntama, kad kompanija šiuo metu dirba pilnomis apsukomis, todėl pažadėtu laiku mes gausime dar kartą modernizuotą jėgainę. „Honda“ prezidentas ir vykdomasis direktorius Takahiro Hachigo žada atvažiuoti į lenktynes Monake ir viską apžiūrėti savo akimis“.
Taip pat E. Boullieras pareiškė, kad jis yra patenkintas naujojo F-1 Techninio reglamento rezultatais, tačiau kartu pažymėjo: „Dabar taisyklės keletui artimiausių metų yra sukurtos ir tai yra teigiamas momentas. Ir tik klausimai dėl komercinės sutarties tarp komandų bei FOM kelia susirūpinimą, nes ši tema yra labai sudėtinga ir delikati.
Svarbu tai, kad nė viena komanda neliko be jėgos agregatų. Bet kartu nėra jokio pagrindo kalbėti, kad „Honda“ jau kitą sezoną gali tiekti jėgaines „Toro Rosso“ ir „Sauber“ ekipoms, nors apie tai ir buvo kalbama spaudoje. To tikrai nebus“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553