Ekspertai spėja „Mercedes“ nesėkmės priežastis

Ekspertai spėja „Mercedes“ nesėkmės priežastis
logo 2015 Rugsėjo 24 d. 06:55, Daimler
Mercedes“ komandai Singapūre nepavyko pasiekti gero padangų darbo, iš dalies tai buvo susiję su tuo, kad superminkštųjų padangų darbo temperatūros diapazonas buvo labai mažas – vos 2 laipsniai.
Kita vertus, net ir pačioje „Mercedes“ komandoje bandoma spėlioti, su kuo buvo susijusios problemos Marina Bay trasoje.
Vokiečių „Auto Motor und Sport“ praneša, kad vienas iš „Mercedes“ komandos inžinierių sako, kad nesėkmės priežastis yra ne vien labai mažas temperatūrinis padangų diapazonas, bet ir dar kai kas.
„Šis diapazonas negali būti vienitele priežastimi, kadangi mes esame ne kartą nugalėję, važiuodami su tokiomis pat superminkštosiomis padangomis, – sakė inžinierius. – Bet jei tu suklysti rinkdamasis bazinį bolido reguliavimą, tai iškyla labai daug problemų ieškant tikslių bolido nustatymų prieš pat startą. Su tuo mes esame susidūrę ne kartą“.
Singapūro trasoje su daugybe posūkių ir stabdymo taškų stabdžiai dirba ant ribos, stipriai įkaista ir šis perteklinis karštis per ratlankius perduodamas į padangas, todėl ji greitai perkaista ir praranda efektyvumą.
Be to, verti dėmesio yra ir ekspertų spėjimai, kad „Mercedes“ sutrukdė ir „Pirelli“ reikalavimu įvestas naujas ratų išvirtimo kampas, miesto trasoje „Mercedes“ bolidams tai atsiliepė daugiau nei kitoms komandoms. O štai toks faktorius kaip minimalus oro slėgis padangose, ekspertų nuomone, Singapūre neturėjo didelės įtakos.
Kartu „Force India“ technikos direktorius Andrewas Greenas atkrepė dėmesį dar į vieną momentą, su kuriuo Marina Bay susidūrė komandos, naudojančios „Mercedes“ jėgaines: „Mercedes“ motorai išvysto be galo didelį sukimo momentą. Tai tikrai nepadeda pasiekti reikiamos padangų temperatūros, juk galinių padangų paviršius perkaista, o viduje padanga lieka šalta. Posūkiuose prasidea slydimas ir jums niekaip nepavyksta pasiekti, kad šiluma patektų į padangos vidaus struktūrą, todėl sukibimas su trasa būna prastas“.
Bet kokiu atveju, to, kas atsitiko Singapūre, nebus Japonijoje. Mat Suzukos trasos charakteristikos visai kitokios ir ten bus naudojamos pačios kiečiausios padangos.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983