Europos GP teisėjų darbo užkulisiai

Europos GP teisėjų darbo užkulisiai
logo 2010 Birželio 29 d. 17:56, Bridgestone
Praėjus kuriam laikui po prieštaringai vertinamų Europos GP lenktynių, pradėjo aiškėti daug priekaištų sulaukusių teisėjų darbo užkulisiai.
Panašu, kad vos prasidėjus saugos automobilio fazei, arbitrai turėjo gilintis į didžiulį kiekį pažeidimų – būtent 9 sportininkai per greitai įveikė kelis sektorius iki techninio aptarnavimo juostos. Buvo tiriami jų bolidų GPS ir trasoje išdėstytų laiko daviklių duomenys.
Lewiso Hamiltono („McLaren“) nusižengimas – saugos automobilio lenkimas – įvyko panašiu metu ir, teigiama, iškart negalėjo būti įvertintas vienareikšmiškai. Tiesėjai tuomet ne tik buvo užsiėmę, bet ir laukė papildomos informacijos – iš oro filmuoto vaizdo įrašo bei daviklių ir siųstuvų duomenų. Primename, kad britui atlikti lenkimą nepažeidžiant taisyklių pritrūko mažiau nei vieno bolido korpuso.
Ferrari“ komanda buvo nepatenkinta ne tik tuo, kiek laiko buvo svarstomas L. Hamiltono nusižengimas, bet ir saugos automobilio pasirodymo momentu. Šis įsiterpė prieš abu italų ekipos pilotus ir nepraleido jų į priekį net pusę rato. Pranešama, kad tai buvo daroma siekiant užtikrinti saugiausią ir greičiausią kelią į avarijos vietą vykusiam medikų automobiliui.
Pabaigai, kodėl jau minėtas devintukas atsipirko tokiomis menkomis, vos 5 sek., laiko bausmėmis? „Autosport“ teigimu, Robertas Kubica („Renault“) apie sektoriaus limitą informaciją gavo likus vos 100 m iki laiko matavimo linijos, todėl staigus jo ar iš paskos važiavusių pilotų stabdymas galėjo išprovokuoti dar vieną didelę avariją. Būtent tai ir buvo pagrindinė priežastis, kodėl buvo skirta tokia nedidelė, o ne, kaip tikėjosi „Ferrari“, 20 sek. laiko bausmė.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983