Praėjus kuriam laikui po prieštaringai vertinamų Europos GP lenktynių, pradėjo aiškėti daug priekaištų sulaukusių teisėjų darbo užkulisiai.
Panašu, kad vos prasidėjus saugos automobilio fazei, arbitrai turėjo gilintis į didžiulį kiekį pažeidimų – būtent 9 sportininkai per greitai įveikė kelis sektorius iki techninio aptarnavimo juostos. Buvo tiriami jų bolidų GPS ir trasoje išdėstytų laiko daviklių duomenys.
Lewiso Hamiltono („
McLaren“) nusižengimas – saugos automobilio lenkimas – įvyko panašiu metu ir, teigiama, iškart negalėjo būti įvertintas vienareikšmiškai. Tiesėjai tuomet ne tik buvo užsiėmę, bet ir laukė papildomos informacijos – iš oro filmuoto vaizdo įrašo bei daviklių ir siųstuvų duomenų. Primename, kad britui atlikti lenkimą nepažeidžiant taisyklių pritrūko mažiau nei vieno bolido korpuso.
„
Ferrari“ komanda buvo nepatenkinta ne tik tuo, kiek laiko buvo svarstomas L. Hamiltono nusižengimas, bet ir saugos automobilio pasirodymo momentu. Šis įsiterpė prieš abu italų ekipos pilotus ir nepraleido jų į priekį net pusę rato. Pranešama, kad tai buvo daroma siekiant užtikrinti saugiausią ir greičiausią kelią į avarijos vietą vykusiam medikų automobiliui.
Pabaigai, kodėl jau minėtas devintukas atsipirko tokiomis menkomis, vos 5 sek., laiko bausmėmis? „Autosport“ teigimu, Robertas Kubica („Renault“) apie sektoriaus limitą informaciją gavo likus vos 100 m iki laiko matavimo linijos, todėl staigus jo ar iš paskos važiavusių pilotų stabdymas galėjo išprovokuoti dar vieną didelę avariją. Būtent tai ir buvo pagrindinė priežastis, kodėl buvo skirta tokia nedidelė, o ne, kaip tikėjosi „Ferrari“, 20 sek. laiko bausmė.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).