F-1 fanai išreiškė nepasitenkinimą DHL, kuri, anot jų, bandė pasinaudoti praėjusį savaitgalį į avariją Suzukos (Japonija) trasoje patekusio Jules Bianchi nelaime.
Vakar vokiečių logistikos kompanijos „Facebook“ paskyroje pasirodė raginimas spausti „Patinka“ po J. Bianchi nuotrauka ir taip prancūzui palinkėti kuo greičiau pasveikti.
„Baisus incidentas Japonijoje. Jules Bianchi kovojo dėl savo gyvybės. Paspaudę „Patinka“, nusiųsite Jules linkėjimus kuo greičiau pasveikti“, – buvo rašoma po J. Bianchi nuotrauka DHL „Facebook“ paskyroje.
F-1 fanai liko nepatenkinti tokiu DHL elgesiu teigdami, kad logistikos kompanija, rinkdama „Patinka“ paspaudimus, bando pasiekti daugiau minėtosios svetainės lankytojų, taip pasidarydama tam tikrą reklamą sau.
Supratusi, jog pasielgė galimai netinkamai, DHL ištrynė nuotrauką su tekstu, kuris sukėlė F-1 sirgalių nepasitenkinimą.
„Atsižvelgdami į reakciją, kurios sulaukėme spalio 5 dieną, mes pašalinome nuotrauką su tekstu. Norime atsiprašyti jei kažką tai įžeidė“, – teigiama DHL pranešime.
„Kad būtų aiškiau, mes nesiekėme, kad kuo daugiau žmonių pamėgtų mūsų puslapį. Siūlėme spausti „Patinka“ tik ant nuotraukos. Tuo nesiekėme reklamuoti svetainės ar DHL. Kadangi esame susiję su F-1, norėjome parodyti gestą palaikyti Jules Bianchį.“
„Sutinkame, kad tai galėjo būti klaidingai interpretuota, tačiau mūsų socialinių ryšių komanda tikrai nebandė iš to padaryti reklamos.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).