Didžiosios F-1 komandos pasisakė prieš uždaro kokpito idėją, nes manė, kad tai padarys bolidus „šokiruojančiai negražius“.
Po praėjusį savaitgalį įvykusios avarijos, kurios metu sunkią galvos traumą patyrė Jules Bianchi, vėl buvo atgaivinta diskusija apie uždarą bolido kokpitą. Tačiau kaip skelbia britų „Autosport“, tolimesnei
FIA pažangai šioje srityje kelią užkirto didžiųjų F-1 ekipų vadovai.
Po 2012 m. atlyktų tyrimų, federacija pasiūlė saugos lanko bolido priekyje idėją. Tačiau praėjusių metų spalį, kuomet vyko Strategijos grupės posėdis, FIA atstovai aiškiai pareiškė, kad darbus prie uždaro kokpito idėjos tęs tik tuo atveju jei sulauks visų komandų palaikymo.
Paaiškėjo, kad prieš pasisakė F-1 vadovas Bernie Ecclestone‘as, „Red Bull“ vadovas Christianas Horneris, „McLaren“ vadovas Martinas Whitmarshas bei „
Mercedes“ vadovas Rossas Brawnas.
Nors kai kurie iš jų ir pripažino, kad pasiūlyta idėja turi savų pranašumų saugumo srityje, C. Horneris pareiškė, kad F-1 bolidai tokiu atveju atrodytų „šokiruojančiai blogai“, o M. Whitmarshas – „šokiruojančiai negražiai“.
Po kurio laiko FIA atstovai pareiškė, kad buvo nuspręsta toliau nebetęsti šio projekto.
Kaip parodė atlikti FIA tyrimai, bolido priekyje esantis saugos lankas labiausiai apsaugotų tais atvejais, kai tam tikros detalės atskrieja iš priekio, piloto link. Tiesa, neaišku ar toks sprendimas būtų kaip nors pagelbėjęs J. Bianchi avarijos atveju.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).