Artėjant 2014 m. „Formulės-1“ čempionatui, kai ketinama pradėti naudoti naujo standarto 1,6 l V6 variklius su turbokompresoriais, komandos siekia išsiderėti mažesnes šių kainas arba reformos atidėjimą dar vieneriems metams.
Vokiečių „Auto Motor und Sport“ duomenimis, gamintojai ekipoms agregatus su KERS sistemomis siūlo už 18 mln. eurų per metus – maždaug dvigubai daugiau nei jos už tai moka šiuo metu, kai toks varikliai kainuoja 8 mln. eurų, o rekuperacijos sistemos dar 2–6 mln.
Nenuostabu, kad nepriklausomos komandoms yra nepatenkintos tokia kaina, tačiau variklius ruošiančios kompanijos, kurias, manoma, sudarys tik „Ferrari“, „Mercedes“, „Pure“ ir „Renault“, taip pat siekia atpirkti šių kūrimui dabar leidžiamas lėšas.
Kai kurios ekipos net užsiminė apie galimybę atidėti variklių standarto įsigaliojimą dar vieneriems metams, tačiau tokie planai vertinami labai skeptiškai, nes tuomet gamintojai turėtų dar daugiau laiko motorų tobulinimui ir išleistų dar daugiau pinigų, kas galų gale reikštų dar aukštesnes kainas.
Didžiausią nepasitenkinimą tokiomis kainomis reiškia mažiausios komandos: „Caterham“, „Force India“, HRT, „Marussia“, „Sauber“, „Toro Rosso“ ir „
Williams“. Kiek tyliau, tačiau savo nuogąstavimus reiškia ir „
McLaren“.
Kitų šaltinių teigimu, į derybas jau šią savaitę gali įsitraukti ir Tarptautinė automobilių federacija (FIA). Galutinis sprendimas turi būti priimtas jau artimiausiu metu, nes komandos turi žinoti savo motorų tiekėjus, o šie – būsimąjį klientų skaičių ir pajamas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).