F-1 komandos baiminasi didelių variklių kainų

F-1 komandos baiminasi didelių variklių kainų
logo 2012 Gegužės 30 d. 20:11, Sauber Motorsport AG
Artėjant 2014 m. „Formulės-1“ čempionatui, kai ketinama pradėti naudoti naujo standarto 1,6 l V6 variklius su turbokompresoriais, komandos siekia išsiderėti mažesnes šių kainas arba reformos atidėjimą dar vieneriems metams.
Vokiečių „Auto Motor und Sport“ duomenimis, gamintojai ekipoms agregatus su KERS sistemomis siūlo už 18 mln. eurų per metus – maždaug dvigubai daugiau nei jos už tai moka šiuo metu, kai toks varikliai kainuoja 8 mln. eurų, o rekuperacijos sistemos dar 2–6 mln.
Nenuostabu, kad nepriklausomos komandoms yra nepatenkintos tokia kaina, tačiau variklius ruošiančios kompanijos, kurias, manoma, sudarys tik „Ferrari“, „Mercedes“, „Pure“ ir „Renault“, taip pat siekia atpirkti šių kūrimui dabar leidžiamas lėšas.
Kai kurios ekipos net užsiminė apie galimybę atidėti variklių standarto įsigaliojimą dar vieneriems metams, tačiau tokie planai vertinami labai skeptiškai, nes tuomet gamintojai turėtų dar daugiau laiko motorų tobulinimui ir išleistų dar daugiau pinigų, kas galų gale reikštų dar aukštesnes kainas.
Didžiausią nepasitenkinimą tokiomis kainomis reiškia mažiausios komandos: „Caterham“, „Force India“, HRT, „Marussia“, „Sauber“, „Toro Rosso“ ir „Williams“. Kiek tyliau, tačiau savo nuogąstavimus reiškia ir „McLaren“.
Kitų šaltinių teigimu, į derybas jau šią savaitę gali įsitraukti ir Tarptautinė automobilių federacija (FIA). Galutinis sprendimas turi būti priimtas jau artimiausiu metu, nes komandos turi žinoti savo motorų tiekėjus, o šie – būsimąjį klientų skaičių ir pajamas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553