Siekiant padidinti dabar naudojamų V6 variklių skleidžiamą garsą, nuo kitų metų F-1 komandos savo boliduose galės montuoti sistemą, kuri užsibaigs trimis išmetamųjų dųjų vamzdžiais.
Ekipos dar pernai išbandė įvairias idėjas ir ieškojo būdų, kaip būtų galima padidinti motorų skleidžiamą garsą. Problemai spręsti buvo pasiūlyta dabartinę išmetimo sistemą, kuri užsibaigia tik vienu išmetamųjų dųjų vamzdžiu, keisti, kad būtų naudojami du išmetimo vamzdžiai.
Tarptautinei automobilių federacijai (
FIA) paskelbus taisykles, kurios įsigalios nuo kitų metų, paaiškėjo, jog F-1 ekipos taip pat turės galimybę pasirinkti kiek neįprastą išmetimo sistemą, kuri užsibaigs trimis išmetamųjų dųjų vamzdžiais.
Siekdama iš anksto apsidrausti nuo grįžimo prie apipučiamų difuzorių, FIA taisyklėse tiksliai nurodė išmatumųjų dujų vamzdžių vietą bolide. Tačiau neabejojama, kad komandų specialistai ras būdų, kaip naują išmetimo sistemą panaudoti savo naudai.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).