Naujasis „Formulės-1 komercijos vadovas Seanas Bratchesas prakalbo apie keturias sritis, kurioms ketina skirti daugiausiai savo dėmesio.
Šią savaitę F-1 vadovas Chase‘as Carey‘is kalbėjo apie tai, kad per pastaruosius 4-5 metus „Formulė-1“ neišnaudojo savo potencialo. S. Bratchesas mano, jog norint ateityje pasiekti geresnių rezultatų, reikia sutelkti dėmesį į tam tikras sritis.
„Yra keturi dalykai, kuriems ketinu skirti savo dėmesį“, – duodamas interviu CNN sakė S. Bratchesas.
„Visų pirma, tai prekinis ženklas. Mes daug dirbsime, kad kuo geriau jį suprastume ir išnaudotume. Tobulinsime jį ir plėtosime. Juk būtent su juo mes norime įžengti į naujas rinkas.“
„Antra – skaitmeninis pasaulis. Manau, kad yra daug dalykų, kuriais F-1 galėtų pasidalinti šiuolaikiniame skaitmeniniame pasaulyje. Išnaudodami tai galėtume įtraukti rėmėjus ir sudominti naujus sirgalius.“
„Trečia. Sukurti labiau demokratinį požiūrį, kuriuo vadovautumėmės bendraudami su savo partneriais. Ir ketvirta – įvykiai lenktynių trasose. Turime pasinaudoti galimybėmis ir sukurti geresnį produktą, kuris sudomintų sirgalius tiek trasoje, tiek stebinčius įvykius per TV.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).