F-1 komercijos vadovas atskleidė, kam skirs daugiausiai dėmesio

F-1 komercijos vadovas atskleidė, kam skirs daugiausiai dėmesio
logo 2017 Sausio 26 d. 00:08, Red Bull/Getty Images
Naujasis „Formulės-1 komercijos vadovas Seanas Bratchesas prakalbo apie keturias sritis, kurioms ketina skirti daugiausiai savo dėmesio.
Šią savaitę F-1 vadovas Chase‘as Carey‘is kalbėjo apie tai, kad per pastaruosius 4-5 metus „Formulė-1“ neišnaudojo savo potencialo. S. Bratchesas mano, jog norint ateityje pasiekti geresnių rezultatų, reikia sutelkti dėmesį į tam tikras sritis.
„Yra keturi dalykai, kuriems ketinu skirti savo dėmesį“, – duodamas interviu CNN sakė S. Bratchesas.
„Visų pirma, tai prekinis ženklas. Mes daug dirbsime, kad kuo geriau jį suprastume ir išnaudotume. Tobulinsime jį ir plėtosime. Juk būtent su juo mes norime įžengti į naujas rinkas.“
„Antra – skaitmeninis pasaulis. Manau, kad yra daug dalykų, kuriais F-1 galėtų pasidalinti šiuolaikiniame skaitmeniniame pasaulyje. Išnaudodami tai galėtume įtraukti rėmėjus ir sudominti naujus sirgalius.“
„Trečia. Sukurti labiau demokratinį požiūrį, kuriuo vadovautumėmės bendraudami su savo partneriais. Ir ketvirta – įvykiai lenktynių trasose. Turime pasinaudoti galimybėmis ir sukurti geresnį produktą, kuris sudomintų sirgalius tiek trasoje, tiek stebinčius įvykius per TV.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983