F-1 čempionate dalyvaujantys lenktynininkai pageidauja, kad nuo 2017 m. būtų įgyvendintas „Halo“ uždaro bolido kokpito projektas.
Po to, kai dėl patirtų galvos traumų anapilin iškeliavo Jules Bianchi ir Justinas Wilsonas, buvo ne tik daug apkalbėtos, bet ir išbandytos kelios koncepcijos, kurios ateityje galėtų geriau apsaugoti sportininkų galvas. Teigiama, kad geriausiai buvo įvertinta „
Mercedes“ pasiūlyta „Halo“ koncepcija.
F-1 pilotų asociacijos (GPDA) vadovas Alexas Wurzas teigia, kad atlikus bandymus ir gavus teigiamus rezultatus, nėra prasmės delsti – „Mercedes“ pasiūlytą idėją jau būtų galima įgyvendinti nuo kitų metų.
„
FIA atliko detalų tyrimą ir procesas privedė prie akivaizdaus sprendimo“, – sakė A. Wurzas.
„Dabar pilotai mano, kad atėjo tinkamas metas pasirūpinti geresne galvos apsauga bent jau nuo 2017 metų.“
„Žinoma, tokios idėjos įgyvendinimas pareikalaus tam tikrų važiuoklės pakeitimų, tačiau tam turime beveik visus metus. Nežinau nė vieno technikos specialisto, kuris pasisakytų prieš geresnę pilotų apsaugą. Todėl manau, kad šios idėjos patvirtinimas bus tik formalumas.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).