F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 363
2 S. Vettelis 317
3 V. Bottas 305
4 K. Raikkonenas 205
5 D. Ricciardo 200
6 M. Verstappenas 168
7 S. Perezas 100
8 E. Oconas 87
9 C. Sainzas 54
10 N. Hulkenbergas 43
11 F. Massa 43
12 L. Strollas 40
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 19
15 F. Alonso 17
16 S. Vandoorne`as 13
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 5
20 M. Ericssonas 0
21 P. Gasly 0
22 A. Giovinazzi 0
23 B. Hartley 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 668
2 Ferrari 522
3 Red Bull 368
4 Force India 187
5 Williams 83
6 Renault 57
7 Toro Rosso 53
8 Haas 47
9 McLaren 30
10 Sauber 5
Sebastian Vettel Ferrari Austin start

F-1 svarsto apie galimą startinės rikiuotės tvarkos pakeitimą

2018-01-12 / 16:15:59

F-1 vadovai nesustoja galvoti apie sporto tobulinimą. Šį kartą Patas Symondsas atskleidė, kad F-1 vadovai svarsto ir atlieka testus galvodami apie startinės rikiuotės pakitimus.

Visa tai tam, kad sportas taptų kur kas įdomesnis, o jų įvairių idėjų testus atlieka e-sporto atstovai.

„Mes naudojame virtualias aplinkas, kad atliktume kai kuriuos testus. O po to mums tiesiog užtenka pažiūrėti į statistiką.

Tai suteikia šansą atlikti įvairius dalykus, kuriuos simuliuoti nebūtų taip paprasta. Aš jums duosiu pavyzdį, apie kurį galvojame šiais metais. Jau daugybę metų, F-1 startinė rikiuotė nesikeičia. Mes žinome savo problemą. Mes ne tik, kad pastatome greičiausią  bolidą į priekį, bet dar ir atskiriame jį nuo kitų.

Taip anksčiau nebūdavo. Anksčiau būdavo, kad du bolidai startuodavo visiškai šalia vienas kito. O dar anksčiau, mes turime nuotrauką Londone, kur atrodo Monzoje, pirmoje eilėje stovėjo keturi bolidai laukdami starto.

Kas nutiktų, jei ir vėl taip darytume? Tai nėra toks dalykas, kurį gali lengvai simuliuoti. Mes kreipiamės į savo e-sporto grupę ir tiesiog sakome: „Klausykite, pakeiskime rikiuotę ir padarykime 20 lenktynių.“

Tai neturi būti 300 km lenktynės. Mums reikia tik pirmų trijų ratų ir po to žiūrime, kas nutinka. Ar turime daug įdomesnį pirmą ratą, o gal didžiulį susidūrimą pirmame posūkyje? Taip darydami, mes galime žvelgti į statistiką ir suprasti šiuos dalykus“, – kalbėjo P. Symondsas.

 

Tavo komentaras

Komentarai

YZF
2018-01-19 17:45:34 Pranešti
SliMMaz: "ar Shumio ir Mikos laikais visi stodavo panasiai, nebent sustojimu skaičius skirdavosi" Kaip suprast? :))) Tai va butent. As dar karta taves ir YZF klausiu, ar dabar Mersas gali sau leisti su +2 pitstopais laimet? Startuotu gal ir su panasiu kuro kiekiu, bet toli grazu ne visi. Tarkim jei RB bolidas atlaidesnis padangoms tai gali ir daugiau uzsipilt (priesingai nei Ferrari) ziurek ir laimetu prie tokiu salygu 5-7 ratus. O ir Kvalifikacija kaip sakiau keistusi, ka rinktis paimt pole, ar uzsipilt +10L ir paimt kokia 4-5 vieta. Dabar gal kvalifikacija nenuspejama?
Kuro kiekis kvalifikacijoje toks koks lenktynese - jau buvo. Nieko nepadejo is esmes. Tas pats kaip visuomet ir liko. Dar karta sakau, optimalus kuro kiekis yra vienodas ir tu negali 2x daugiau kuro uzsipilti nes vaziuosi zymiai leciau ir is to nebus jokios naudos. Kaip ir uzsipilus 2x maziau kuro nebusi greitesnis ant tiek kad uztektu daugiau kartu sustoti ir gauti pranasuma. Kalbame mes apie vidurki o ne tam tikrus specifinius atvejus kur kazkas kazkada istorijoje suzaide pagal situacija ir laimejo. Per vidurki niekas nepasikeistu. Nes taip jau buvo, ta turejome, niekas nepasikeite. F1 istorijoje buvo periodas kai kuro negalima buvo pildyti, poto pakeite kad galima butu pildyti, poto vel pakeite kad negalima butu pildyti. O situacija nesikeicia, greiciausi laimi, silpniausi pralaimi.
SliMMaz
2018-01-19 17:35:23 Pranešti
"ar Shumio ir Mikos laikais visi stodavo panasiai, nebent sustojimu skaičius skirdavosi"
Kaip suprast? :))) Tai va butent. As dar karta taves ir YZF klausiu, ar dabar Mersas gali sau leisti su +2 pitstopais laimet? Startuotu gal ir su panasiu kuro kiekiu, bet toli grazu ne visi. Tarkim jei RB bolidas atlaidesnis padangoms tai gali ir daugiau uzsipilt (priesingai nei Ferrari) ziurek ir laimetu prie tokiu salygu 5-7 ratus. O ir Kvalifikacija kaip sakiau keistusi, ka rinktis paimt pole, ar uzsipilt +10L ir paimt kokia 4-5 vieta. Dabar gal kvalifikacija nenuspejama?
iXsas
2018-01-18 16:04:58 Pranešti
SliMMaz, kuro kiekio limitą įvedė dėl naujų jėgainių, o ne dėl pildymo uždraudimo. Kai buvo kuriamas reglamentas iškart numatyta 100kg varžyboms ir 100l/s max srautas. YZF gerai atsimena, kai dar Shumio ir Mikos laikais visi stodavo panasiai, nebent sustojimu skaičius skirdavosi. Pasakyk, kaip kuro pildymas, paįvairins taktiką, kuri jau bus nulemta prieš startą. Ji bus vienoda, neskompaitaippaskaičiuos. Važiuodamas jos praktiškai nepakeisi. Lyjant išvis sudėtinga. Tarkim radarai rodo, kad lietus baigsis uz 6 ratų, o kuro turi 2 ir t.t. Arba padngos laiko, o kuro nebėra. Dabar net vienodiems bolidams padangos dyla skirtingai, dėl pilotų meistriškumų skirtumo. Vieni moka saugot, kiti drožia. Kuro pildymas trasoje vaizdo nepagerins.
SliMMaz
2018-01-17 16:38:13 Pranešti
P.S ta pati kvalifikacija... Dabar ji vienoda, o vat jei vel tektu startuot su tuo paciu kuro kiekiu, jau truputi idomiau butu... Bet ne kuras gi neduoda jokiu strategiju :))))
SliMMaz
2018-01-17 16:28:11 Pranešti
Pasirodo ne monzos gp, pasitikslinau, Prancuzijoje 2004
SliMMaz
2018-01-17 16:24:17 Pranešti
O kas su atmintimi? jei ne kuras tai 2003 sezonas butu panasus i 2004... Man pavyzdziui daug labiau patikdavo, kad ir tas pats Webberis pirmus ratus pasimaskatuodavo priekyje nes ant garu startuodavo... Jei labai gerai prisimeni, kad kuras tik sumazindavo strategiju ivairove, tai kaip tada su 2004 (atrodo monzos gp? Kai MS leido sau su 4 pitstopais laimet, kaai kiti tuose lenktynese po 2 stojo? Dabar galima laimet lenktynes su +2 stopais (netgi jei tu ir Mercedes?)
YZF
2018-01-17 12:48:17 Pranešti
SliMMaz: Nezinau kur dabar jie skirtingai stoja... visi stoja bangom 1-3 ratu intervalais. O jei prie sito pridet dar kuro pildyma tai dar + galimybiu varijuot strategija, nepamirstam, kad stopai truktu ne 1.8sek. o visi skirtingai :) O kura panaikino ne del strategiju, o del "saugumo"
Tu nesigincyk o pasiziurek praeities lenktynes (nes akivaizdu jog nepameni kas budavo). Nera jokios strategijos su tuo kuru, nes geriausia strategija yra tik viena. Ja visi ir naudoja, 1-2 ratu skirtumu. Viena is kuro pildymo atsisakymo priezasciu buvo ta kad "gales pataupyti padangas ir stoti bet kada veliau o ne tada kai baigiasi degalai bake". Aisku ir sitas neveikia, nes geriausia strategija yra tik viena. Bet kai pas zmones su atmintimi nekazka tai ir isivaizduoja kad pakeitus reglamenta prasides stebuklai.
SliMMaz
2018-01-17 11:58:16 Pranešti
Kodel tu skaiciuoji 100kg varzyboms jei grazinus kuro pildyma limito bus atsisakyta? Taip pakeicia padangas intervalais visi vienodai. t.y minksti stoja su minkstais, kieti su kietais. Jei to nebutu, nieks to nevadintu "pirmoji sustojimu banga, antroji, sustojimu banga" ir t.t. o tai yra todel, kad padangos ryskius "galiojimo laikus" t.y jei mazdaug nustatya, kad minksta padanga "baigsis" po 11 ratu, nieko tu nepadarysi. Ir tai tau yra strategiju ivairove?
iXsas
2018-01-17 09:04:00 Pranešti
Sustojimas pildant kurą truktų 5-6s vietoj 2-3s. Nes dabar 100kg varžyboms, o pildydavo 12l/s. Ne visi stoja tame pačiame intervale. Kažin ar pusė dalyvių pasikeicia padangas 1-3 ratų intervale? Mano nuomone, dabar strategijos įvairesnės nei anksčiau!
SliMMaz
2018-01-16 10:47:50 Pranešti
iXsas: Prieš varžybas komandos suplanuoja kada stos. Ir jei apsiriko, nelabai ką pakeisi. Abu pilotai dažniaudiai stodavo vienas po kito. Dabar priklauso nuo padangų. Net tos pačios komandos pilotai dažnai stoja skitingai. Kartais stojama, kai konkurentai tai daro, ar kai neina aplenkti. Strategijų įvairovė didelė, kai neriboja kuras.
Nezinau kur dabar jie skirtingai stoja... visi stoja bangom 1-3 ratu intervalais. O jei prie sito pridet dar kuro pildyma tai dar + galimybiu varijuot strategija, nepamirstam, kad stopai truktu ne 1.8sek. o visi skirtingai :) O kura panaikino ne del strategiju, o del "saugumo"
VISI KOMENTARAI
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos