Šiandien posėdžiavusi Pasaulio autosporto taryba patvirtino ne tik kito sezono taisykles, bet ir nustatė pagrindines gairės esminiams pokyčiams, kurie įsigalios nuo 2013 m.
Varikliai.
Dabartiniai 2,4 l darbinio tūrio V8 formos varikliai bus pakeisti naujais, 1,6 l darbinio tūrio motorais su turbokompresoriais.
Variklio sūkiai bus ribojami iki 12000 aps./min., tačiau energijos regeneravimo įtaisai ir turbinos turėtų išlaikyti galingumo lygį. Tikimąsi, kad kuro suvartojimas sumažės trečdaliu.
Variklių limitai.
Nuo 2013 m. kiekvienas lenktynininkas galės naudotis tik penkeriais varikliais sezone; nuo 2014 m. – keturiais.
Pavarų dėžių limitai.
Nuo 2013 m. kiekvienas lenktynininkas privalės naudotis viena ir tą pačia pavarų dėže penkis iš eilės lenktynių savaitgalius.
Techninio aptarnavimo juosta.
Taip vadinamoji greitoji juosta bus nustatyto pločio, siekiant sumažinti incidentų boksuose skaičių.
Lenktynių direktorius turės teisę uždaryti įvažiavimą į boksus, jei tai kels pavojų dalyviams.
Saugos automobilis.
Lenktynininkams bus atskirai nurodoma, kada jie galės aplenkti saugos automobilį.
Visi pokyčiai įsigalios po oficialaus
FIA patvirtinimo už kelių dienų. Gali būti, kad pasikeitimai, susiję su boksais bei saugos automobiliu bus patvirtinti jau 2011 m. sezonui.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).