F-1 komandų vadovai sutarė dėl kitokios išvaizdos bolidų, kurie lenktynių trasose turėtų pasirodyti kitais metais. Galutinis sprendimas dėl 2017 m. techninio reglamento turi būti priimtas iki balandžio 30 dienos.
Tikimasi, kad dėl platesnių sparnų bei didesnio difuzoriaus F-1 bolidai kitais metais pagreitės iki 3 sekundžių. Prie geresnių rato įveikimo laikų prisidės ir platesnės „Pirelli“ padangos.
Kitais metais ant bolidų turėtų atsirasti ir nauja kokpito apsauga. Greičiausiai bus įgyvendinta „
Mercedes“ pasiūlyta „halo“ koncepcija.
„Remiantis Strategijos grupės pateiktomis rekomendacijomis, F-1 Komisija sutiko naujo reglamento patvirtinimą nukelti iki balandžio 30 dienos“, – teigiama
FIA pranešime spaudai.
„Naujas taisykles norima priimti tam, kad pagal jas būtų sukurti įdomesni bolidai, kurie turėtų daugiau prispaudžiamosios jėgos bei būtų greitesni. FIA, komandos ir „Pirelli“ toliau tęs diskusijas tam, kad būtų rastas geriausias sprendimas dėl padangų.“
Tam, kad nuo kitų metų įsigaliotų naujas techninis reglamentas, reikės ne tik visų komandų, bet ir Pasaulio automobilių sporto tarybos pritarimo. Jei iki balandžio 30 d. kuri nors ekipa pakeis savo nuomonę ir pasisakys prieš naujas taisykles, kitų metų techninis reglamentas gali likti nepakitęs.
Siūlomi pakeitimai:
Galinis sparnas
2016 m.: 750 mm plotis, 950 mm aukštis
2017 m.: 950 mm plotis, 800 mm aukštis
Priekinis sparnas
2016 m.: 1650 mm plotis
2017 m.: 1800 mm plotis
Bolidas
2016 m.: 1400 mm (maksimalus plotis)
2017 m.: 1600 mm
Difuzorius:
2016 m.: 125 mm aukštis, 1000 mm plotis
2017 m.: 175 mm aukštis, 1050 mm plotis
Svoris
2016 m.: 702 kg
2017 m.: 722 kg + padangos (apie 5 kg)
Padangos
2016 m.: 245 mm plotis (priekinės), 325 mm plotis (galinės)
2017 m.: 305 mm plotis (priekinės), 405 mm plotis (galinės)
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).