„Formulėje-1“ vėl svarstoma galimybė kaštų mažinimo sumetimais atsisakyti padangų šildytuvų, skelbia britų „Autosport“.
Teigiama, kad tai viena iš išlaidų ribojimo priemonių, kuri buvo aktyviai svarstoma komandų ir Tarptautinės automobilių federacijos (
FIA) tarpusavio diskusijose.
Padangų šildytuvų atsisakymo galimybė buvo keliama ir anksčiau, tačiau tuomet jos buvo atsisakyta tam pasipriešinus lenktynininkams, kurie nuogąstavo dėl galimų saugumo problemų, kurias sukeltų lėtai trasoje po sustojimų boksuose šaltomis padangomis važiuojantys bolidai.
„Pirelli“, savo ruožtu, patikino galintys sukurti tokias padangas, kurios gerai veiktų ir be dirbtinio sušildymo prieš sumontuojant jas ant bolidų, tačiau abejoja, ar spėtų gerai tam pasiruošti jau kitam sezonui.
„Visa tai reikia gerai suplanuoti. Jei jie to nori, jie turi labai greitai apsispręsti“, – pareiškė šios kompanijos autosporto vadovas Paulas Hembery, pasiūlęs kitais metais šildytuvų atsisakyti tik lietaus padangoms, o visiškai juos uždrausti tik nuo 2014 m.
„Lenktynininkai anksčiau yra išreiškę nerimą dėl tokio galimo žingsnio, nes mano, kad tai sukeltų saugumo problemų. Mes galime tai išspręsti, tačiau mums reikia laiko – turėtume visiškai pakeisti šiuo metu naudojamas gumos rūšis.“
Išgirdęs apie tokius planus, neigiamos savo nuomonės apie tai neslėpė septyniskart „Formulės-1“ čempionas Michaelis Schumacheris iš „
Mercedes“.
„Manau, kad šaltų padangų vieta yra žemesnės galios kategorijose – pavyzdžiui, „Formulėje-Ford“ ar „Formulėje-3“. „Formulė-1“ yra autosporto viršūnė. Čia tokia didelė galia, čia tokie dideli greičiai...“, – garsiai mąstė vokietis.
„Ne, man ši idėja visiškai nepatinka. Nematau tam nei poreikio, nei priežasčių.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).