F. Alonso avarijos priežastis – „Haas“ elektronika

F. Alonso avarijos priežastis – „Haas“ elektronika
logo 2016 Kovo 20 d. 16:51, Pirelli
Australijos GP etapo 17 rate įvyko labai rimta avarija – tiesiojoje prieš trečią posūkį Fernando Alonso, važiavęs 310 km/h greičiu, atakavo Estebaną Gutierrezą iš „Haas“ kurio greitis tuo metu buvo 307 km/h, o po to staiga sumažėjo.
Fernando priekiniu dešiniuoju ratu užlėkė ant Estebano bolido kairio galinio rato, išlėkė į orą, trenkėsi į barjerą, skrido oru kelis šimtus metrų, kelis kartus vertėsi ir rėžėsi į apsauginę sieną. Bolido korpusas išlaikė – po kelių sekundžių F. Alonso savarankiškai išlipo iš mašinos, tačiau kitam etapui Bahreine reikės pagaminti visiškai naują bolidą įskaitant ir naują jėgainę.
Kaip praneša vokiečių „Auto Motor und Sport“, netikėta „Haas“ bolido greičio sumažėjimo priežastimi tapo visai ne piloto klaida – E. Gutierrezas kiekviename rate stabdė tame pačiame taške, o suveikė „Ferrari“ jėgos agregato automatika: dėl sumažėjusios įtampos persijungė generatorius į baterijos krovimo režimą. Galiausiai dėl to jėgainės galia sumažėjo 150 AG ir greitis staiga nukrito. Įprastai tokiais momentais gale įsijungia raudonas įspėjamasis signalas, tačiau F. Alonso buvo labai arti ir negalėjo jo pastebėti bei sureaguoti.
Išsiaiškinę visas šios avarijos aplinkybes, Australijos GP etapo teisėjai nusprendė nieko nebausti...


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794