F. Alonso Barselonoje tikisi geresnio „Ferrari“

F. Alonso Barselonoje tikisi geresnio „Ferrari“
logo 2012 Vasario 11 d. 13:31, Ferrari
Paskutines dvi bandymų dienas Jereze (Ispanija) važiavęs Fernando Alonso liko patenkintas „Ferrari“ pasiekta pažanga, tačiau neslėpė kitoje sesijoje besitikintis daug geresnio bolido, o jo trūkumais įvardino aerodinamiką ir patikimumą.
Pradinis supratimas apie bolidą nepasitvirtino
Ispanas prasitarė, kad prieš pirmąsias treniruotes italų komandos turėtas supratimas apie automobilį nepasitvirtino, tačiau ekipai pavyko išspręsti šią problemą ir pasistūmėti į priekį.
„Manau, kad dienų ir bandymų prasme iki Australijos liko dar ilgas kelias“, - penktadienį po važiavimų „Autosport“ sakė F. Alonso.
„Per šias keturias dienas pasiekėme gana didelę pažangą. Galbūt ne greičiu, ratų įveikimo laikais ar panašiai, nes nežinau, kokie buvo laikai ar sąlygos trasoje pirmąsias pora dienų lyginant su dabar, tačiau visi atlikti mėginimai ir supratimas apie bolidą mums buvo teigiami.“
„Į Barseloną atvyksime daug geriau pasiruošę nei prieš Jerezą. Būtent tai vakar ir bandė pasakyti Patas: į Jerezą mes atvykome turėdami vieną supratimą apie bolidą, kuris buvo nevisiškai teisingas. Nepaisant to, apėjome tai ir trečiąją ar ketvirtąją dieną radome greitį, radome pasitenkinimą ir pasitikėjimą šiuo bolidu“, - teigė ispanas.
„Taigi, pirmoji diena Barselonoje bus daug geresnis pradžios taškas.“
Nepatikimumas kiša koją derinant bolidą
F. Alonso pažymėjo, kad liko dar daug darbo derinant bolidą, o tam koją kol kas kišo technikos nepatikimumas, lėmęs mažą kilometrų trasoje skaičių.
„Manau, kad kol kas tai tik labai ankstyvas etapas, liko dar daug darbo. Dabar dar turime tęsti bolido pažinimą, nes apie jį suprantame gal tik penktadalį to, ką turėtume. Per likusias dienas bandysime perprasti likusią dalį“, - teigė lenktynininkas.
„Dar laiko daug darbo derinant bolidą, nes čia daugiausiai koncentravomės į aerodinamiką ir pastovų greitį. Atlikome kelis įvairius mėginimus, tačiau derinant bolidą dar teks daug dirbti.“
„Deja, liko tik dvi bandymų sesijos, viena mažiau nei pernai. Taigi, Barselonoje privalėsime maksimaliai išnaudoti laiką trasoje, nes šiandien per aštuonias valandas trasoje nuvažiavome tik 39 ratus, kas tikriausiai buvo vienintelis negatyvus dalykas. Taigi, Barselonoje turėsime įveikti po daugiau nei 100 ratų (per dieną – red. past.), nes kiekviename rate surenkama informacija yra vertinga.“
Išsprendė padangų naudojimo problemą
Pabaigai, F. Alonso pasidžiaugė, kad naujuoju bolidu „Ferrari“ pavyko išspręsti praėjusiame sezone komandą kamavusią greitą padangų sušildymo problemą, tačiau kartu prasitarė apie trūkumus aerodinamikos ir patikimumo srityse.
„Iš to, ką mačiau, stiprioji bolido pusė yra padangų sušildymas. Panašu, kad galime išspausti maksimumą jau pirmajame rate, ko pernai negalėjome“, - kalbėjo ispanas.
„Kalbant apie tai, ką dar reikėtų pagerinti, tai aerodinamika ir patikimumas, nes vakar ir šiandien nuvažiavome mažai ratų“, - pridūrė jis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983