Flavio Briatore, buvęs „Benneton“ ir „Renault“ komandų vadovas, paskutiniu metu retai pasirodo per lenktynių savaitgalius, bet dažniausiai išimtis padaro dviem etapams – Monakui ir Monzai. Šįkart jis vėl buvo atvažiavęs į Monzą ir tuo pasinaudojo italų spauda, uždavusi jam keletą klausimų.
Iš dalies F. Briatore išsakė savo įsitikinimą, kad lenktynės Monzos trasoje dar ilgus metus išliks „Formulės-1“ kalendoriuje.
„Aš jaučiu, kad Monzos etapas pasiliks ir lenktynes rengs dar daugelį metų, – sakė F. Briatore „Gazzeto dello Sport“. – Abi pusės suras būdą susitarti, juk istorinis palikimas yra labai svarbus „Formulei-1“. Antra vertus, trasa Monzoje yra viena iš pačių gražiausių. Bet taip pat svarbu, kad Bernie Ecclestone per derybas surastų patį geriausią komercinį sprendimą. Ar įmanoma kaitalioti Monzos ir Imolos trasas? Manau, kad vargu“.
Taip pat F. Briatore pakomentavo situaciją, kuri susiklostė aplink „Lotus“, buvusią „Renault“ gamyklinę komandą, kuriai jis kažkada vadovavo: „Ar nupirks „Renault“ koncernas „Lotus“? Atrodo, kad pati idėja nėra bloga, bet aš asmeniškai nesiruošiu sugrįžti ir man tai visai nėra įdomu. Dabar „Formulė-1“ jau nustojo būti pasaulio čempionatu, o pavirto į variklių gamintojų ir inžinierių čempionatą...“
Kaip buvęs
Fernando Alonso vadybininkas, jis tarė keletą žodžių ir apie ispanų lenktynininką, kuris pergyvena labai blogą momentą savo karjeroje: „Ar padarė jis klaidą pereidamas į „McLaren“? Jis pasirinko pats ir šis pasirinkimas gali būti teisingas arba ne, bet čia nėra dėl ko pergyventi, reikia deramai vilkti šį kryžių. Svarbu, kad jis turi gerą finansinį susitarimą su „McLaren“ ir kol komanda jam moka pinigus, reikia kantriai laukti geresnių dienų“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).