Buvęs „
Renault“ komandos vadovas Flavio Briatore (2002-2009 m.) mano, kad Prancūzijos automobilių koncerno sugrįžimas į „Formulę-1“ duos nemažos naudos pasaulio čempionatui, tačiau šiai komandai bus labai sunku susigrąžinti buvusią šlovę.
„Renault“ sugrįžimas yra labai gera naujiena, pozityvi visai „Formulei-1“, bet jiems pasiekti pergalės bus be galo sunku, – F. Briatore sakė italų agentūrai „Adnkronos“. – Labai sunku patikėti, kad „Renault“ iš karto galės laimėti lenktynes, bet ateityje yra viskas įmanoma. Tačiau komanda turi suprasti, jog jos dar laukia milžiniškas darbas.
Ar pavyks jiems pavyti „Mercedes“ ir „Ferrari“? Kodėl gi ne, juk jei mes prieš 10 metų pasiekėme sėkmės, vadinasi, ši komanda gali tai pakartoti. Carlosas Ghosnas, „Renault“ koncerno vadovas yra mano geras draugas ir mes esame bendravę prieš tai, kol koncernas sugrįžo į „Formulę-1“. Aš jiems visada rekomendavau eiti tuo keliu, kokį nuėjome mes. Bet tam yra būtina rimta finansinė ir techninė parama“.
Kalbėdamas apie tai, ko galima tikėtis iš naujojo sezono, F. Briatore sakė: „Tiek aš, tiek ir visi F-1 sirgaliai tikisi, kad šiais metais „Ferrari“ dar rimčiau pasipriešins „Mercedes“ komandai dėl pergalės šių metų pasaulio čempionate. Prieš „Ferrari“ yra iškilęs labai rimtas uždavinys, nes „Mercedes“ kol kas turi itin didelį techninį pranašumą. Bet jei visa „Formulė-1“ nori, kad jai sugrįžtų visuotinė meilė, reikia, kad kova tarp kelių lyderių būtų itin aštri, o dar geriau – tarp keturių komandų.
Daugelis pasaulio čempionato dalyvių toliau leidžia milžiniškus pinigus technologijoms tobulinti ir juos mažiausiai jaudina lenktynių vaizdingumas. Aš visiškai sutinku su Bernie Ecclestone, kad dabar „Formulė-1“ yra pasirinkusi neteisingą kelią. Vyksta labai daug nenaudingų susirinkimų vietoje to, kad būtų sugrąžinta tvirta centralizuota valdžia.
„Formulė-1“ turi būti pačių geriausių pasaulio pilotų varžybos, o ne inžinierių rungtynės. Pradžioje reikia sugrįžti prie F-1 bazinių vertybių: bolidai neturi būti prikišti daugybės modernių technologijų, o piloto vaidmuo lenktynės turi būti didesnis. Publikai neįdomu, kuris iš inžinierių išrado modernią dvigubą sankabą, sirgaliai nori matyti, kaip trasoje kovoja Lewisas Hamiltonas su Sebastianu Vetteliu. Mašinos turi būti labai panašios pagal technines charakteristikas, tada varžybos bus kur kas įdomesnės“.
Kartu F. Briatore nemano, kad dėl visko yra kalta FIA: „Federacijos prezidentas Jeanas Todtas dirba milžinišką darbą, bet „Formulėje-1“ dabar labai daug kas priklauso nuo etapų organizatorių, FOM ir pačių stipriausių komandų – norint, kad situacija pasikeistų, visi jie pirmiausiai turi susitarti tarpusavyje“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).