Gerai informuotas brazilų žurnalistas Livio Orikkio TV kanalo „Globo Esporte“ puslapyje svarsto apie Felipes Massos galimybes vėl sėsti prie „
Williams“ bolido vairo 2017 metais.
Felipes Massos sugrįžimu suinteresuoti ne tik Toto Wolffas ir Niki Lauda, bet ir „Williams“ lenktynininkas Valtteri Bottas, todėl Claire Williams ja krepėsi į Massą. Ketvirtadienį ji pareiškė,. Kad „Williams“ galėtų paleisti V. Bottą į „Mercedes“, jei komanda jam pakeisti surastų tokį pat patyrusį pilotą. Tokį, kaip pavyzdžiui, Massa.
Taigi, tai jau nėra nieko neparemti svarstymai – komanda į Massą jau kreipėsi. „Williams“ interesas yra aiškus – kitame sezone iš esmės keičiasi techninis reglamentas, padangos taps platesnės, mašinos – irgi, greičiai turėtų padidėti, todėl norint sukurti tikrai efektyvų bolidą ir jį tobulinant komandai reikia patyrusio piloto. Massą komanda puikiai pažįsta, jį gerbia visi komandos inžinieriai ir jis atitinka visus reikalavimus.
Kartu „Mercedes“ nenori per daug rizikuoti ir prie antros mašinos vairo sodinti Pascalį Wehrleiną, kad jaunasis pilotas, F-1 praleidęs tik vieną sezoną. taptų Lewiso Hamiltono kolega. Pasaulio čempionų komandą spaudžia ir
Bernie Ecclestone, kuris ya įsitikinęs, kad ir kitais metais „Mercedes“ turės patį geriausią bolidą, o tai reiškia, kad Hamiltonas paprasčiausiai gali laimėti absoliučiai visus etapus, jei jis neturės stipraus komandos kolegos. Bernie visiškai nereikia, kad visi etapai bus nuspėjami ir nuolat nugalės Lewisas. Mat naujas reglamentas buvo sugalvotas tam, kad būtų padidintas lenktynių nenuspėjamumas.
Šiandien vaizdas yra maždaug toks: „Williams“ jau pateikė pasiūlymą Massai. Ar jis sugrįš, priklauso tik nuo paties Felipes. Beje, su Jensonu Buttonu taip pat buvo vestos derybos į jį kreipėsi ne tik „Williams“, bet ir „Mercedes“, tačiau britas nusistatęs nekeisti savo sprendimo pasitraukti iš „Formulės-1“.
Jei „Williams“ ir „Mercedes“ pavyktų susitarti, tai 2017 m. „Williams“ jėgaines gaus už dyką. Claire Willliams iškėlė tokią sąlygą ir didelė tikimybė, kad Toto Wolffas su tuo sutiks. „Mercedes“ jėgainių kaina per sezoną sudaro apie 16 mln. dolerių. Wolffas turi galimybę tai padaryti, kadangi jam nereikės N. Rosbergui mokėti atlyginimo, nors sutartis su juo ir sudaryta.
Jei „Williams“ nereikės mokėti už jėgos agregatus, komandai tai bus didelis pliusas prie to, ką sumokės Lance Strollo šeima. Ekipos biudžetas sudarys apie 130 mln. eurų, tuo tarpu kai „top“ komandos „Mercedes“, „Ferrari“ ir „Red Bull“ per sezoną išleidžia maždaug po 260 mln. eurų.
Šioje situacijoje Massai visai apsimokėtų sugrįžti į „Williams“, nes jis gautų tuos pačius pinigus, kuriuos ekipa buvo pažadėjusi V. Bottui – 6 mln. eurų plius bonusai. Penktadienį F. Massa atskrido į San Paulą, tačiau nesutiko nieko kalbėti šia tema. Gal būt ir dėl to, kad „Mercedes“ pranešė, kad ji antrojo piloto pavardę pasakys tik po Naujųjų metų. Tačiau per pastarąsias kelias dienas tokios rokiruotės šansai dar labai padidėjo.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).