„Toro Rosso“ ekipos vadovas Franzas Tostas neslepė nepasitenkinimo dėl to, kad šiais metais „Formulės-1“ bandymai yra rengiami tik Europoje.
Keli pilotai, tame tarpe ir Lewisas Hamiltonas, skundėsi, kad dėl žemos oro temperatūros jie negali priversti tinkamai dirbti padangų.
Kai kurie komandų vadovai taip pat mano, kad esant tokioms oro sąlygoms bandymai nėra tokie naudingi kokių norėtusi.
F. Tostas neslepia, kad yra nepatenkintas dėl to, jog dėl išlaidų mažinimo čempionate šiemet bandymai yra rengiami tik Europoje.
„Mano nuomone, sunku įvertinti ne tik savo, bet ir kitų komandų pajėgumą, kadangi čia oro ir dangos temperatūros yra per žemos“, – sakė „Toro Rosso“ ekipos vadovas F. Tostas.
„Lenktynėse, kur temperatūros bus daug aukštesnės, padangų darbas bus visiškai kitoks. Man asmeniškai nepatinka, kad vasario mėnesį bandymai yra rengiami Europoje. Esant tokioms sąlygoms negauname norimos informacijos apie dalykus, kurie yra svarbūs sezono pradžioje. Pernai Bahreine surengti bandymai buvo naudingesni.“
Bandymai Bahreine turi savų trūkumų
„
Williams“ ekipos atstovas Rodas Nelsonas mano, kad net ir ne pačiomis geriausiomis oro sąlygomis komandos Barselonoje gali išbandyti tam tikrus dalykus. Specialistas sutinka, kad šiltesniuose kraštuose rengiami bandymai taip pat turi savų privalumų.
„Kai naktį dangus giedras, o ryte šalta, susiduri su tokiomis problemomis, kokių nepasitaiko tose trasose kur rengiamos lenktynės. Na, galbūt išskyrus
Spa ir Silverstouną“, – pasakojo „Williams“ specialistas R. Nelsonas.
„Tad su bolidu turi atlikti tam tikrus dalykus. Ryte, kai šalta, galima atlikti galbūt aerodinamikos bandymus. O kai temperatūra pakyla, pradedi dirbti prie važiuoklės. Tačiau aerodinamikos bandymai būtu atliekami bet kokiu atveju.“
R. Nelsono teigimu, Bahreinas taip pat nėra ideali vieta F-1 bandymams rengti.
„Tiesa, jog pernai Bahreine surengti bandymai mums buvo tikrai naudingi. Padangos ten dirba daug geriau. Jei per naktį į trasą nebūna prinešta per daug smėlio, nuo pat ryto galima pradėti važiuoklės bandymus.“
„Tačiau yra tam tikrų trūkumų. Ten gana vėjuota. Tas vėjas į trasą atneša nemažai smėlio. Oras ten labai sausas, o tai gali turėti neigiamos įtakos varikliams.“
„Kai bandymai vyskta Bahreine, visiems yra sunkiau reaguoti į iškilusias problemas. Kai esame ten, dalims atgabenti reikia septynių su puse valandos. Tuo tarpu būnant Europoje skrydis trunka pusantros valandos. Norint dalyvauti bandymuose Bahreine tenka išleisti daugiau pinigų, daug daugiau pinigų. Taigi yra pliusių ir minusų.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).