F. Tostas: realiai gedimų buvo mažiau

F. Tostas: realiai gedimų buvo mažiau
logo 2014 Gruodžio 17 d. 06:55, Toro Rosso/Getty Images
2014 metais „Toro Rosso“ uždirbo 30 taškų ir užėmė septintąją vietą Konstruktorių įskaitoje. Šios italų ekipos vadovas Franzas Tostas savo interviu apžvelgė pasibaigusį sezoną.

Francas Tostas: Priešsezoniniai testai šių metų pradžioje buvo labai nuviliantys. Dėl problemų su patikimumu mūsų STR9 mašina tesugebėjo nuvažiuoti du kartus trumpesnę distanciją nei komandos, kurios naudoja „Mercedes“ jėgaines. Taigi sezono pradžioje mes buvome labai nepalankioje situacijoje. Tačiau vėliau mes pasirodėme pakankamai gerai, ypač pirmajame etape Melburne, kur Jeanas-Ericas Vergne finišavo aštuntas, o Daniilas Kvyatas – devintas, tapęs pačiu jauniausiu pilotu „Formulės-1“ istorijoje, uždirbęs taškus.
Esminės permainos reglamente reiškė, jog bus labai didelė gedimų tikimybė, tačiau turint galvoje „Formulėje-1“ naudojamas aukštąsias technologijas, realiai gedimų buvo mažiau nei sakė prognozės. „Toro Rosso“ pavyko padidinti patikimumą sezono eigoje, apie ką aiškiai byloja ir skaičiai: iš 38 startų mes turėjome tik 10 kartų nebaigtas varžybas, iš kurių, beje, devynios buvo per pirmuosius 10 etapų. Vienas pasitraukimas buvo susijęs su avarija, dar penki – dėl problemų su bolidu, o likusieji keturi – dėl jėgos agregato gedimų.
Po Austrijos GP J. E. Vergne finišavo visose lenktynėse. Tai reiškia, kad mes gerai kontroliavome bolido patikimumą ir šią tendenciją privalome išsaugoti 2015 metais. Jei prisiminti komandos tikslus šiam sezonui, tai mes norėjome pabaigti čempionatą šeštoje komandinėje vietoje, bet nesugebėjome to padaryti, užimdami 7 vietą. Tačiau mes galime būti patenkinti pasiektu rezultatu, kadangi lyginant su praėjusiu sezonu, padarėme pažangą.
Komandai taip pat pavyko pasitempti dirbant su bolidu – STR9 tapo geresnis nei „Toro Rosso“ kažkada konstruodavo lenktynines mašinas. Mes padarėme nemenką žingsnį į priekį. Visos naujovės, kurias mes diegėme Melburne, Austrijoje, Singapūre bei Japonijoje, pasirodė esą efektyvios. Mes taip pat geriau dirbome komandos gamybinėje bazėje, sustygavę kur kas kokybiškesnių detalių gamybą. Taigi, mes judame teisinga kryptimi.
Jei kalbėti apie pilotus, tai mes turime atsisveikinti su lenktynininkais, kurie atstovavo „Toro Rosso“ šiais metais. D. Kvyatas pereina į „Red Bull“ komandą, į buvusio mūsų „mokinio“ Sebastiano Vettelio vietą. D. Kvyatas kaip naujokas gerai susitvarkė su užduotimis ir jau per pirmąjį sezoną F-1 parodė, kad yra labai greitas ir turi galimybę tapti vienu iš geriausių pilotų. Jis buvo labai motyvuotas, susikoncentravęs ties tuo, kad galėtų progresuoti viso sezono metu. Puikus talentas ir kovotojo charakteris leido Daniilui gauti vietą „Red Bull“ komandoje. Kai dėl J. E. Vergne, tai mums buvo labai sunku priimti sprendimą atleisti jį iš komandos, kadangi nėra jokių abejonių, jog jis yra talentingas sportininkas. Tačiau „Toro Rosso“ užduotis yra kita – į „Formulės-1“ varžybas atvesti jaunus „Red Bull“ mokymo programos dalyvius, o J. E. Vergne su mumis jau praleido tris sezonus. Šiam mūsų prancūzų pilotui labai nesisekė šį sezoną, nors jis galėjo finišuoti puikioje 5 vietoje Monake. Jis parodė labai gerą rezultatą Singapūro gatvėse, kur finišavo šeštoje vietoje. Dabar visa komanda susikoncentravusi ties pasiruošimu 2015 m. sezonui. Mes panaudosime visas žinias, kurias įgijome per pasibaigusį sezoną.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983