„Formulės-E“ vadovo Alejandro Agago teigimu, prieš antrąjį sezoną prie čempionato gali prisijungti nuo šešių iki aštuonių naujų gamintojų.
Naujai sukurto čempionato dalyviai šiemet jau spėjo sudalyvauti pirmose trejose lenktynėse. Visi pilotai lenktyniauja bolidais, kurie yra varomi tik elektra. Automobiliuose yra naudojamos „
McLaren“ sukurtos transmisijos bei „Williams“ baterijos. Tačiau antrame sezone konkurencija tarp gamintojų gali stipriai išaugti.
„Buvo paskelbtas konkursas, kurio metu visi gamintojai, norintys prisijungti prie mūsų čempionato, galėjo pateikti paraiškas Tarptautinei automobilių federacijai. Tai buvo galima padaryti iki spalio 31 dienos. Kiek man žinoma, buvo pateikta 12 paraiškų“, – pasakojo FE vadovas A. Agagas.
„Tarp tų dvylikos yra automobilių gamintojai bei kitos technologijų kompanijos. Vieni pasiruošę gaminti baterijas, kiti variklius, dar kiti – visą transmisiją. Artimiausiu metu turėtų paaiškėti kurie gamintojai papildys mūsų čempionatą. Manau, kad gamintojų skaičius gali svyruoti nuo šešių iki aštuonių.“
„Mums svarbu sukurti penkerių metų planą, nuspręsti kaip ir kokiu keliu judėsime toliau. Privalome apsispręsti kas bus tobulinama, o kas ne. Bet kokiu atveju pagrindinis dėmesys turi būti skirtas elektros jėgainei.“
A. Agagas neslepia, jog norėtų, kad didžiausias dėmesys būtų skiriamas elektros jėgainei, tuo tarpu dabartinė važiuoklė būtų naudojama dar keletą metų.
„Gera žinia yra tai, jog kitais metais bus naudojamos kelios skirtingos jėgainės. Jas kurs pasaulyje gerai žinomi gamintojai. Mes turime aiškią viziją, kurią toliau ketiname puoselėti. Kas liečia taisykles, toliau glaudžiai bendradarbiausime su
FIA ir čempionate dalyvaujančiais gamintojais.“
„Turėsime tokią konkurenciją, kurios visada norėjome ir viso to dėka technologijos bus toliau tobulinamos.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).