„Ferrari“ atsisakė tiekti jėgaines „Red Bull“ komandai?

„Ferrari“ atsisakė tiekti jėgaines „Red Bull“ komandai?
logo 2015 Spalio 09 d. 12:50, Red Bull/Getty Images
Šiandien rytą Sočio autodromo užkulisiuose pasirodė nepatvirtinta informacija apie tai, kad „Ferrari“ kompanija atsisakė tiekti jėgos agregatus „Red Bull“ komandai ir sutiko juos duoti tik „Toro Rosso“ ekipai.
Tačiau netrukus „Red Bull“ vadovas Christianas Horneris pasakė, kad jis nenori derybų vesti per spaudą ir galutiniai kol kas nieko nenutarta.

Kalbama, kad „Red Bull“ dabar belieka arba pratęsti sutartį su „Renault“ jėgainėms tiekti, kuri oficialiai galioja iki 2016 metų pabaigos, arba praleisti kitų metų sezoną.
Jau buvo minėta, kad italai siūlė „Red Bull“ 2015 metų pavyzdžio jėgaines, tačiau austrų komanda jų atsisakė. Kartu „Ferrari“ komandos vadovas Maurizio Arrivabene pareiškė, kad jau per vėlu pradėti darbą su ketvirtu klientu.
M. Arrivabene: „Aš galvoju ne vien apie tai, kad vyksta šiomis dienomis. „Red Bull“ komanda neturi jėgos agregatų kitiems metams ir gali pasirodyti, kad dėl to kalti esame mes. Tačiau tai netiesa. Naujos gamybinės programos, kuri leistų parduoti jėgaines dar vienai komandai, pareikalautų iš mūsų absoliučiai visų mūsų planų peržiūrėjimo. Be to, mes jau turime du klientus – „Sauber“ ir „Haas“.
M. Arrivabene taip pat pridūrė, kad jo žodžių nereikia laikyti oficialia „Ferrari“ pozicija, nes tai tik bandymas objektyviai išaiškinti situaciją.
„Matyt, kad Christianas Horneris ir Helmutas Marko buvo tiek įsitikinę tuo, jog jie gaus „Mercedes“ motorus, kad jie peržiūrėjo savo kontraktus ne tik su „Renault“, bet ir su „Infiniti“ ir „Total“, – tęsė italų ekipos vadovas. – Ir tik po „Mercedes“ atsisakymo jie kreipėsi į mus. Jeigu jie, pavyzdžiui, derybas būtų pradėję birželio mėnesį, tai mes turėtume laiko viską peržiūrėti. Bet jie kreipėsi tik po Italijos GP etapo...
Mes jau turime naują darbo su jėgainėmis projektą, mes pagal jį jau dirbame, mes turime naują modernizacijos planą, kuris atitinka „Ferrari“ ir kitų dviejų komandų – „Sauber“ bei „Haas“ poreikius. Norint tiekti jėgaines ketvirtai komandai, mums būtų reikalingi specialūs inžinieriai, kurie stebėtų mūsų variklių naudojimą – mes būtent taip dabar bendradarbiaujame su „Sauber“ ir „Manor“. Ir šie inžinieriai negali būti naujokai, kurie ką tik baigė universitetą. Šiuo metu mes neturime žmonių, kurie galėtų dirbti su ketvirta komanda.
Toto Wolffas kalba lygiai tą patį, ką ir mes: būtų daug problemų su gamyba ir logistika. Tačiau jei šiandien ar rytoj man paskambins „Ferrari“ prezidentas Sergio Marchionne ir paprašys manęs duoti jėgos agregatus „Red Bull“, mums teks keisti absoliučiai viską, ką mes seniai ir labai kruopščiai suplanavome ir reikės ieškoti būdo duoti jiems mūsų jėgines.
Kai dėl trečiųjų bolidų idėjos, tai aš šia tema kalbėjausi su Charlie Whitingu. Reglamento nėra, todėl tektų kuri daug naujų taisyklių. Be to, reikėtų išanalizuoti ir daug kitų aspektų – pavyzdžiui, infrastruktūros boksuose trečiai mašinai sukūrimą, taip pat kiek visa tai kainuotų“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983