Prancūzų „Auto Hebdo“ teigimu, šių metų „
Ferrari F10“ bolidas išsiskiria neįprastu konstrukciniu sprendimu – nestandartiniu variklio montavimu.
Tvirtinama, kad motoras automobilyje įdiegtas 3,5 laipsnio kampu mašinos priekio link. Tokia idėja pirmą kartą buvo panaudota dar 1979 m. „Arrows A2“, tačiau pastaruoju metu primiršta.
Teigiama, kad taip sumontavus variklį, galima geriau nukreipti oro srautus bolido apačioje ir padidinti didesnio dvigubo difuzoriaus efektyvumą. Tai tariamai suteikia net kelių dešimtųjų sekundės dalių pranašumą viename rate.
„Naujasis „Ferrari“ yra labai įdomus mechaninis sprendimas – dauguma paslapčių slypi po kėbulu“, - mįslingai apie bolidą yra atsiliepęs „Ferrari“ technikos direktorius Aldo Costa.
Vis dėlto, toks variklio montavimas turi ir trūkumų – dėl aukštesnio svorio centro bolido gale automobilį sunkiau valdyti nei įprastu atveju.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).