„
Ferrari“ prezidentas Luca di Montezemolo būsimąjį „Formulės-1“ variklių standartą, planuojamą įvesti nuo 2013 m., pavadino apgailėtinu ir išreiškė viltį, kad tai taip ir netaps realybe.
Praėjusių metų pabaigoje Tarptautinė automobilių federacija (
FIA) oficialiai patvirtino planus po dvejų metų sporte įvesti 1,6 l 4 cilindrų motorų su turbokompresoriais standartą, pakeisiantį šiuo metu galiojantį 2,4 l V8 formatą.
„Ferrari“, panašu, vis dar nepraranda vilties, kad galų gale bus persigalvota ir nuspręsta pasirinkti jų siūlytą 1,8 l V6 agregatų standartą.
„Keturi cilindrai – jau ne „Formulė-1“. Mes tokių negaminsime savo įprastiems automobiliams, o kalbant apie aukščiausio lygio lenktynes tai skamba šiek tiek apgailėtinai“, - pareiškė L. di Montezemolo.
„Kodėl mes negalime naudoti V6 (variklių – red. past.) su turbokompresoriais? Nepainiokime įperkamumo su pigumu“, - pažymėjo „Ferrari“ prezidentas.
„Jei bus bent menkiausia galimybė atidėti keturių cilindrų įvedimą, aš į tai įsigilinsiu. Mes matome tokią tikimybę. Mums reikia vienybės“, - pridūrė jis.
Apgailestavimo dėl būsimų pokyčių neslėpė ir „Mercedes“ atstovai, troškę tolesnio dabartinio standarto galiojimo.
Manoma, kad naujasis variklių formatas ne tik pagerins „Formulės-1“ įvaizdį gamtosauga vis labiau besirūpinančiame pasaulyje, bet ir pritrauks į sportą naujų variklių gamintojų.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).