„Ferrari“ būtina apseiti be revoliucijų

„Ferrari“ būtina apseiti be revoliucijų
logo 2014 Gruodžio 15 d. 06:55, FIA
Po Jeano Todto pasitraukimo iš „Ferrari“ komandos 2007 metų pabaigoje, šios italų ekipos rezultatai nuosekliai prastėjo, o dabar „Scuderia“ atsidūrė gilioje krizėje. J. Todtas mano, kad šiai komandai būtinos permainos, bet svarbu apseiti be revoliucijų.
J. Todtas: „Jei lyginti „Ferrari“ su žmogumi, tai tas žmogus dabar yra truputį pavargęs ir turi nueiti pas gydytoją, kad jam būtų suteikta pagalba. Komanda iš esmės privalo išnagrinėti situaciją ekipos viduje, po to reikės veikti, bet ne radikaliais revoliuciniais metodais. Sergio Marchionne yra labai protingas žmogus ir puikus profesionalas. Jis įneš konstruktyvių pasiūlymų, kurie turėtų padėti „Ferrari“. Naujasis komandos vadovas Maurizio Arrivabene yra labai charizmatiškas ir protingas žmogus, kuris iš tikrųjų myli „Ferrari“. Kai aš savo laiku atvažiavau dirbti į Maranellą, jis jau buvo kaip vienas pagrindinių ekipos rėmėjų atstovas – jis visuomet buvo šalia.
Sebastianas Vettelis yra tikras atradimas komandai, ne veltui šis pilotas jau 4 kartus tapo pasaulio čempionu. Tai vienas iš geriausių šiuolaikinės „Formulės-1“ pilotas, tikras profesionalas su tvirtu charakteriu. Tai labai svarbūs bruožai sportininkui“.
FIA prezidentas taip pat palietė krizės F-1 padangėje temą: „Aš tikiuosi, kad mes neatsidursime situacijoje, kai komandos startui privalės pateikti po tris bolidus, vien dėl to, kad kai kurios komandos iš pasaulio čempionato pasitrauks. Iš pradžių reikia išsiaiškinti, kiek dalyvių bus 2015 m. čempionato starte ir po to bandyti analizuoti situaciją“.
Kalbėdamas apie Jules Bianchi avariją Suzukoje, J. Todtas pareiškė: „Aš labai pergyvenau po to incidento, nes mes jau buvome atpratę nuo avarijų „Formulėje-1“ kurios sukelia tokias rimtas pasekmes jam pačiam, šeimai ir apskritai automobilių sportui. Incidentas privertė mūs prisiminti, kiek pavojingos yra lenktynės, nežiūrint į tai , kad kaskart saugumo reikalavimai didėja. Aš manau, kad šią avariją nulėmė aplinkybių sutapimas, kurias mes ir pamatėme“.
Kitais metais Maxas Verstappenas taps pačiu jauniausiu F-1 pilotu „Formulės-1“ istorijoje, kuris į pirmąjį startą stos būdamas 17 metų. J. Todtas mano, kad Maxas yra per jaunas debiutuoti „Formulėje-1“.
J. Todtas: Aš asmeniškai manau, kad jis yra dar per jaunas tokioms lenktynėms. Prieš kurį laiką Katare mes Pasaulinėje FIA taryboje pakeitėme superlicencijos gavimo tvarką. Pradedant nuo 2016 metų, jos negalės gauti sportininkas, kuris neturės įprastinio vairuotojo pažymėjimo, leidžiančio važinėtis automobiliais bendro naudojimo keliais. Aš manau, kad tai buvo logiškas sprendimas“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553