Šį sezoną didelio greičio trasoje kol kas nedemonstruojanti „
Ferrari“ komanda gali pasigirti bent jau sparčiausiai dirbanti techninio aptarnavimo zonoje.
Pernai greičiu sustojimų metu nusileidusi „Red Bull“, „Mercedes“ ir „
McLaren“, šiemet italų ekipa pralenkė šias tris varžoves ir savo lenktynininkus boksuose aptarnauja greičiausiai.
„Treniruodamiesi – taigi, esant daug ramesnei atmosferai nei lenktynėse, mes sugebėjome sumažinti trukmę iki 2,2 sekundės“, – komentavo „Ferrari“ darbo trasoje vadovas Diego Ioverno.
„Praėjusiose lenktynėse mūsų geriausi sustojimai truko 2,6 sekundės. Nuoširdžiai kalbant, manau, sunku tikėtis, kad iki 2,2 sekundės sugebėsime sustojimo trukmę sumažinti ir lenktynėse, kai bolidas atvyksta 100 km/val. greičiu ir automobilio sustabdymo vieta šiek tiek kinta.“
„Galime prognozuoti, kad bėgant laikui ir įdiegus mūsų jau sugalvotus pagerinimus, sustojimo trukmę galime sumažinti iki 2,4 ar 2,5 sekundės.“
„Svarbiausia mums išlaikyti pastovų vidurkį, nes <...> svarbu garantuoti fiksuotą laiką strategams, kad po sustojimo nebūtų grįžta už lėtesnių varžovų.“
D. Ioverno atskleidė, kad prieš šį sezoną „Ferrari“ įdiegė nemažai sustojimų boksuose trukmę mažinančių pakeitimų.
„Kartu su savo tiekėjais patobulinome ratų montavimo įrangą, akivaizdu, padidindami jos galią ir bandydami kompensuoti dėl taisyklių pakeitimo atsiradusius nuostolius“, – aiškino specialistas.
„Be to, pradėjome naudoti prie ratlankio pritvirtintas veržles. Pakeitėme veržlės sriegį, kad pagerintume pritvirtinimo greitį. Taip pat patobulinome elektroninio šviesoforo sistemą.“
„Daug darbo vyksta ir su pačiais lenktynininkais. Mes juos mokome, kokia svarbi yra tiksli sustojimo pozicija bei būdas.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).