„Ferrari“: išsiaiškinome padangų naudojimo problemas

„Ferrari“: išsiaiškinome padangų naudojimo problemas
logo 2011 Birželio 08 d. 08:10, Ferrari
Naujasis „Ferrari“ komandos technikos direktorius Patas Fry'us pareiškė, kad ekipa viliasi perpratusi kietesnių „Pirelli“ padangų naudojimo problemas.
Suprato problemų priežastis
Šių metų „Formulės-1“ čempionato pradžioje „Scuderia“ ne kartą susidūrė su formos duobėmis, ištikusiomis tuomet, kai tekdavo naudoti kietesnio gumos mišinio padangas. Aštriausiai jos pasireiškė Ispanijoje, kur iš pradžių pirmavęs Fernando Alonso vėliau nuo varžybų laimėtojo atsiliko visu ratu.
„Manau, kad reikia atsižvelgti į šių trasų charakteristikas ir ten naudojamas padangas“, - oficialioje „Ferrari“ komandos interneto svetainėje cituojamas P. Fry'us.
„Barselona yra labai sudėtinga trasa – ten labai svarbi prispaudžiamoji galia ir bolido balansas. Be to, ten turi palaikyti gerą padangų temperatūrą.“
„Priversti veikti kietesnes padangas yra gana sunku. Kai kurios mažesnės komandos apskritai nesugebėjo priversti veikti kietųjų padangų. Todėl įvairių bolidų greičiai taip smarkiai skyrėsi – kuo kietesnės padangos, tuo didesni skirtumai“, - aiškino specialistas.
„Mums buvo kilusios kelios problemos. Sprendėme jas praėjusią savaitę ir dabar suprantame. Turėjome tam tikrų nesklandumų, kas gerokai paaštrino dėl kietesnių padangų patiriamas problemas.“
„Tikėkimės, kad dabar viską jau suprantame. Jau dirbame taisydami padėtį.“
Kanadoje – patobulintas difuzorius ir galinis sparnas
Kalbėdamas apie šio savaitgalio lenktynes Kanadoje, P. Fry'us atskleidė, kad „Ferrari“ atsiveš patobulintus difuzorių ir galinį sparną. Tikimasi, kad naujovės padės komandai sumažinti atsilikimą nuo pirmaujančių varžovų.
„Palaikome normalų nuolatinį atnaujinimų srautą. Atsivežame kelias skirtingas dalis. Kelis difuzoriaus papildymus, kelis galinio sparno. Tikimės, kad tai bus neblogas žingsnis pirmyn, jei viskas klostysis pagal planą“, - pasakojo specialistas.
„Tikėkimės, kad ir toliau mažinsime atsilikimą nuo kitų komandų. Pertrauka tarp Monako ir Kanados nebuvo didelė, tačiau trasos gana skiriasi poreikio aerodinamikai prasme, todėl šioms trasoms turime specialius galinius sparnus. Tai normalus žingsnis siekiant bolido prispaudžiamosios galios.“
Lenktynės turėtų būti ramesnės nei pernai
P. Fry'aus nuomone, šių metų Kanados GP lenktynių savaitgalis neturėtų virsti tokiu padangų naudojimo chaosu, koks buvo pernai.
„Manau, kad lenktynės bus tikrai sudėtingos“, - iš pradžių pripažino „Ferrari“ technikos vadovas.
„Čia šiek tiek panašu į Monaką, svarbiausia trauka ir stabdymas. Stabdžiai čia visuomet tampa didesniu iššūkiu nei Monake. Trauka ir padangų naudojimas išvažiuojant iš posūkių lems, kaip dėvėsis galinės padangos.“
„Naudosime tas pačias dvi padangų rūšis kaip praeityje, tačiau, manau, kad bus mažiau bėdų negu pernai, nes mišiniai yra šiek tiek kietesnės gumos“, - pridūrė jis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553