„Ferrari“ jaučia didėjantį spaudimą

„Ferrari“ jaučia didėjantį spaudimą
logo 2016 Gegužės 09 d. 06:55, Pirelli
„Mercedes“ pergalėms nematyti pabaigos. Ir nors F-1 pasaulio čempionato lyderis Nico Rosbergas mano, jog „Ferrari“ dar nepilnai parodė savo potencialias galimybes, kol kas niekas iš ekspertų nekalba, kad „Ferrari“ šiuo metu turi šansą nugalėti „Mercedes“ komandą.
Sočyje italų ekipos laukė eilinis nusivylimas, esmė ne vien tame, jog Sebastianas Vettelis buvo priverstas pasiraukti iš lenktynių dar pirmajame Rusijos GP etapo rate. Nežiūrint į modernizuotą „Ferrari“ variklį, kvalifikacinių važiavimų finale S. Vettelis N. Rosbergui pralaimėjo daugiau nei 0,7 sek.
Sekmadienį per lenktynes Kimis Raikkonenas finišo liniją kirto atsilikęs nuo Rosbergo net 31,9 sek., o nuo Lewiso Hamiltono – 6,9 sek. Ir visa tai atsitiko tuo metu, kai pasaulio čempiono mašina per paskutinius 16 ratų turėjo problemų su jėgaine. Juolab, kad iš šių 16 ratų Lewisas net 4 ratus nuvažiavo greičiau už Kimį.
Po pirmųjų keturių šio sezono etapų „Mercedes“ pirmauja Konstruktorių įskaitoje su 81 taško pranašumu. Gali būti, jog potencialiai „Ferrari“ mašina gal ir yra geresnė nei galima spręsti pagal dabartinius rezultatus, tačiau jų atsilikimas yra milžiniškas. Ant Vettelio bolido jau stovi trečiasis vidaus degimo variklis, jam taip pat buvo pakeista turbina, abu motorai-generatoriai ir elektroninis valdymo blokas. Kadangi šiemet per sezoną yra leidžiami 5 jėgos agregatai, tai galima nesunkiai paskaičiuoti, kad Sebastianą jau gana greitai užklups baudų šleifas už papildomų variklių ir kitų komponentų naudojimą.
Beje, Rosbergo atveju viskas eina pagal planą – jis iki šiol važiuoja su pirmuoju jėgos agregatu, nors Hamiltonas taip pat jau yra susidūręs su problemomis.
„Ferrari“, siekdama kuo greičiau patobulinti vidaus degimo variklį, jau išnaudojo 3 sąlyginius tobulinimo taškus-žetonus ir jai lieka 6 žetonai. Dar 2 žetonai bus panaudoti turbinos modernizacijai – tai yra suplanuota Kanados GP etapui. Šio darbo tikslas yra tas, kad būtų padidintas MGU-H generatoriaus efektyvumas: jei jis galės sukurti daugiau elektros energijos, tai bus sumažintas variklio galios praradimas.
„Mercedes“ kol kas panaudojo 2 žetonus, čempionų komanda dar jų turi 11, nors Kanados etapui ši ekipa taip pat žada nemažą modernizaciją.
Pagal vokiečių žurnalo „Auto Motor und Sport“ ekspertų informaciją, šiuo metu „Mercedes“ smarkiai lenkia „FerrarI“ ne tik pagal didesnę jėgainės galią. Vokiečių ekipos jėgos agregatas yra ekonomiškesnis, jis naudoja kur kas mažiau degalų, o važiuoklė geriau susitvarko su posūkiais, ypač lėtais ir vidutinio greitumo nei „Ferrari“ mašina. Tai rodo geresni rezultatai išvažiuojant iš posūkių, nors „Ferrari“ geriau atrodo greituose posūkiuose. Išeitų, kad Barselonoje „raudonieji“ turėtų atrodyti gana neblogai.
Be to, sklando gandai, kad Italijos komanda Maranelle ruošia naują aerodinaminį paketą, nes kol kas modernizacija palietė tik stabdžių ortakius, difuzorių bei priekinį sparną. Sočyje S. Vettelis sakė: „Šiais metais mes darome nedidelius žingsnius, bet naujoves ruošiame kiekvienam etapui“. Klausimas tik – ar to pakaks?
Tikėtina, kad presingas, kurį komanda jaučia iš „Fiat“ koncerno vadovybės pusės, yra labai didelis ir su kiekvienu etapu dar didės. Kompanijos prezidentas Sergio Marchionne nori pasiekti rezultatų kuo greičiau. Jo žodžius „mes turime mažinti atsilikimą šviesos greičiu“ galima laikyti jo devizu, bet, vargu, ar „Ferrari“ artimiausiu metu gali pateisinti koncerno vado lūkesčius.
Tarpusezoniu komanda iš tiesų sugebėjo „pridėti“ maždaug 1,8 sek. kiekviename rate – tai yra labai daug, tačiau problema yra tame, jog „Mercedes“ per tą laiką pasiekė lygiai tokio paties rezultato.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553