„
Ferrari“ komanda atskleidė naujojo savo bolido kūrimui ir vystymui naudojanti buvusios savo varžovės „Toyota“ vėjo tunelį.
Imtis tokių gana netradicinių priemonių ekipą privertė Išteklių ribojimo susitarimas - siekdama kuo efektyviau išnaudoti ribotą darbo vėjo tunelyje laiką, ji išsinuomavo modernesnį už turimą įrenginį.
„Yra kelios sritys, kuriose FOTA (komandų asociacija – red. past.) riboja išlaidas: baziniai kaštai, komandoje dirbančių žmonių skaičius, darbo valandų vėjo tunelyje skaičius ir CFD (skaičiuojamosios skysčių dinamikos – red. past.) serverio pajėgumas“, - taip tokio sprendimo priežastis pradėjo aiškinti „Ferrari“ technikos direktorius Aldo Costa.
„Taigi, yra keturi apribojimai ir paskutiniai du iš jų yra susieti. Taigi, komanda gali nuspręsti, kur leisti pinigus, kaip įdarbinti žmones ir kur dirbti“, - pasakojo specialistas.
„Todėl mes nusprendėme susikoncentruoti į darbą vėjo tunelyje, ir vieno vėjo tunelio nepakako – todėl nusprendėme ieškoti dar vieno ir šiek tiek daugiau.“
„Toyota“ tunelis yra vienas iš moderniausių komercinių tunelių, todėl jį ir pasirinkome“, - pridūrė jis.
Pranešama, kad „Ferrari“ specialistai vis dar naudojasi „Toyota“ infrastruktūra, tačiau bendradarbiavimas bus baigtas jau po kelių dienų.
Galerija: „Ferrari F150“ nuotraukos (papildyta!)
Galerija: „Ferrari F150“ Fiorano trasoje
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).