„Ferrari“ norėtų palankesnių variklio tobulinimo taisyklių

„Ferrari“ norėtų palankesnių variklio tobulinimo taisyklių
logo 2014 Rugpjūčio 28 d. 07:00, Ferrari
Ferrari“ ekipos vadovas Marco Mattiacci neslepia, jog norėtų, kad dabar galiojančios taisyklės nebūtų tokios griežtos variklių tobulinimo atžvilgiu.
Visi trys gamintojai šių metų sezonui sukūrė visiškai naujus V6 turbo motorus. Tačiau kaip paaiškėjo sezonui prasidėjus, „Renault“ ir „Ferrari“ varikliai toli gražu nėra tokie geri kaip „Mercedes“.
Dabar galiojančios taisyklės leidžia gamintojams įvairiai reguliuoti motorus, tačiau griežtai draudžia keisti jų detales. Išimtis taikoma tik tuo atveju, jei gamintojas tai daro siekdamas pagerinti patikimumą, saugumą ar sumažinti išlaidas.
Po F-1 lenktynių Belgijoje M. Mattiacci neslėpė, jog norėtų, kad variklių tobulinimo taisyklės nebūtų tokios griežtos.
„Taip, tam tikrais atvejais jos galėtų būti ne tokios griežtos, kokios yra dabar“, – kalbėjo „Ferrari“ ekipos vadovas M. Mattiacci.
„Norėčiau, kad būtų suteiktos bent kelios progos per metus rimčiau padirbėti prie variklio. F-1 DNR yra inovacija bei siekis pasivyti lyderius. Tai mes ir bandome daryti. Tačiau vienoje srityje nieko negalime padaryti, nes variklio tobulinimas metams yra užšaldytas.“
Variklių gamintojų pasiekimai 2014 m.:
Pergalės:
„Mercedes“ – 9
„Renault“ – 3
„Ferrari“ – 0
„Pole“ pozicijos:
„Mercedes“ – 12
„Renault“ – 0
„Ferrari“ – 0
Greičiausi ratai:
„Mercedes“ – 10
„Renault“ – 1
„Ferrari“ – 1
Prizinės vietos:
„Mercedes“ – 26
„Renault“ – 8
„Ferrari“ – 2
Pirmauta ratų:
„Mercedes“ – 639
„Renault“ – 71
„Ferrari“ – 32


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794