„Ferrari“ stovykloje – pirmieji nerimo ženklai

logo 2012 Vasario 09 d. 21:29
Ferrari“ komandos technikos direktorius Patas Fry'us pripažino, kad žiemos bandymai italų ekipa prasidėjo ne taip gerai, kaip ši tikėjosi.
Patenkintas patikimumu, bet ne greičiu
Specialistas teigė esantis patenkintas naujojo bolido F2012 patikimumu, tačiau apie greitį kalbėjo ne taip optimistiškai.
„Esu nepatenkintas dabartine mūsų padėtimi“, - britų „Autosport“ konstatavo P. Fry'us.
„Manau, kad turime daug erdvės tobulėjimui. Patikimumo prasme padėtis gera. Pajėgumo prasme – nebloga, tačiau galime pagerinti važiavimą tam tikruose posūkiuose ir tam tikrose posūkių dalyse“, - teigė specialistas.
„Nesakysiu, kad esu patenkintas, kol nepriversime veikti viso bolido.“
Didžiausias iššūkis – radikalaus bolido suderinimas
P. Fry'aus nuomone, didžiausia problema – radikaliai naujo bolido tinkamas suderinimas per itin trumpą laiką iki „Formulės-1“ sezono pradžios.
„Trys bandymų sesijos vietoje keturių tikrai šiek tiek viską suspaudžia. Manau, kad turime daug darbo“, - teigė komandos technikos direktorius, anksčiau dirbęs „McLaren“.
„Bazinė platforma nebloga. Stebime įvairiausias charakteristikas ir visus elementus, kuriuos turime išmėginti. Galime žaisti su įvairiausiomis posūkio įveikimo charakteristikomis – galime išbandyti įvairius dalykus nuo įvažiavimo į posūkį, posūkio vidurio ir išvažiavimo. Esmė yra rasti teisingą šių elementų balansą.“
„Mes dirbame su gana didele galimų variantų matrica, todėl kiekvienu važiavimu bandome vis kitą konfigūraciją. Daug analizuojame tiek čia, tiek bazėje. Mes naudojame simuliatorių ir simuliacijas, kad viskas tiksliai susisietų, kad galėtume tinkamai viską paruošti“, - pasakojo specialistas.
„(Šiemet – red. past.) viskas labiau suspausta (laike), todėl visi jaučia didelį spaudimą. Sprendimus turi bandyti priimti greitai. Mūsų laukia savaitės pertrauka, tačiau po to – dvi savaitės (darbo trasoje) ir pakuojamės daiktus į Melburną. Taigi, visų laukia daug darbo. Visos komandos rikiuotėje dirba tomis pačiomis sąlygomis.“
Rato įveikimo laikų nesiekia
P. Fry'us pabrėžė, kad „Ferrari“ bandymuose nesiekia gerų ratų įveikimo laikų, ir atkreipė dėmesį į dėl nepalankių oro sąlygų neįvykusio bolido išmėginimo Italijoje poveikį ekipos planams.
„Nesikoncentruojame į kuro išsiurbimą ir rato įveikimo laikų siekimą. Turėdami tik dvylika bandymų dienų iki pirmųjų lenktynių, turime kiek įmanoma geriau išnaudoti turimą laiką“, - kalbėjo inžinierius.
„Mums šiek tiek sutrukdė sniegas Fiorano. Pirmąjį rytą Felipe (Massa) praleido darydamas tai, kas būtų buvę atlikta ten, todėl dabar vejamės (planą). Dabar stengiamės viską sulipdyti.“
Neįprasta priekinė pakaba – ne bėda
Paklaustas, ar prie sunkios pradžios neprisidėjo sprendimas priekinei pakabai pasirinkti paskutinį kartą 2001 m. naudotą „pull rod“ konstrukciją, P. Fry'us paragino šios bolido dalies nesureikšminti.
„Nuoširdžiai kalbant, priekinė pakaba ne tokia jau svarbi. Tai duoda nedidelę aerodinaminę naudą, nedidelę svorio centro naudą. Žinau, kad tai kitoks sprendimas nei žmonės darė anksčiau, tačiau, nuoširdžiai, tai ne tokia didelė rizika“, - tvirtino specialistas.
„Protingai viską apgalvojus, tai įmanoma išspręsti. Mes stengėmės išspausti visą įmanomą pajėgumą. Tai buvo nedidelis pranašumas, kainavęs mums šiek tiek svorio, tačiau tas svoris yra žemai ir, apskritai, tai buvo teisingas sprendimas.“
Žada stengtis
Pabaigai, P. Fry'us dar kartą konstatavo gerą F2012 patikimumą bei kol kas trasoje neįrodytą automobilio greitį.
„Manau, kad bolido patikimumas yra visai geras, normalus. Pajėgumo prasme... Iš esmės jis priklauso nuo visko sulipdymo kartu, todėl reikalinga didelė analizė“, - teigė britas.
„Mes labai stengiamės“, - pridūrė jis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553