„
Ferrari“ nepagailėjo kritikos varžovei „Red Bull“, kuri nuo pat sezono pradžios reiškia nepasitenkinimą šių metų „Pirelli“ padangomis.
Dar visai neseniai „Red Bull“ savininkas
Dietrichas Mateschitzas pareiškė, jog „Formulė-1“ tapo nebe lenktynės, o padangų taupymo varžybos
Tuo tarpu komandoms padangas tiekianti „Pirelli“, atsižvelgusi į jos adresu pažertą kritiką ir gana didelį sustojimų skaičių lenktynių metu,
nusprendė keisti padangų struktūrą.
Nenuostabu, jog
tokiu italų žingsniu liko itin nepatenkinta „Lotus“ ekipa, kuri iki šiol garsėjo kaip viena geriausiai padangas taupančių komandų.
Priešingai nei „Lotus“, „Ferrari“ sukritikavo ne „Pirelli“, o „Red Bull“, kuri nuo pat sezono pradžios yra nepatenkinta agresyvesnėmis padangomis.
Lygiai prieš savaitę italų ekipa nusprendė, jog geriausia taktika Ispanijos GP metu bus keturi sustojimai. Tuo tarpu „Red Bull“ sugalvojo savo varžovus pranokti trijų sustojimų taktika. Vis dėlto pastaroji nepasiteisino. „Red Bull“ lyderis Sebastianas Vettelis finišo liniją kirto ketvirtas, o „Ferrari“ pilotas Fernandas Alonso šventė pergalę.
Po lenktynių „Red Bull“ atstovai neslėpė nepasitenkinimo „Pirelli“ padangomis ir dideliu sustojimų skaičiumi.
Į internetines platybes sugrįžęs paslaptingasis Arklių užkalbėtojas „Ferrari“ svetainėje negailėjo kritikos čempionate vis dar pirmaujančiai komandai.
„Panašu, jog vieni turi gėdytis pasirinkę kitokią taktiką tam, kad pilnai išnaudotų savo bolido potencialą. Jei vieniems nepasisekė, kodėl mes, pasirinkę taktiką dar penktadienį, turėtume kažko gėdytis?“, – „Ferrari“ svetainėje rašė paslaptingasis apžvalgininkas.
Arklių užkalbėtojas taip pat nepraleido progos priminti „Red Bull“ ekipai, jog pastaroji prieš du metus pati naudojo keturių sustojimų taktiką Ispanijos GP metu ir nugalėjo lenktynėse.
„Atėjo sunkūs laikai žmonėms su prasta atmintimi. Galbūt taip yra dėl didelio informacijos kiekio, kuris pasiekia žmones. Turbūt todėl pamirštama tai, kas įvyko visai netolimoje praeityje.“
„O gal atmintį kontroliuojančios smegenų ląstelės veikia skirtingai, priklausomai nuo trasoje pasiektų rezultatų? Puikus pavyzdys yra dabar dėl sustojimų skaičiaus vykstančios diskusijos.“
„Kai kurios komandos, kurios dažnai kovojančios dėl vietos ant apdovanojimų pakylos, pareiškė, jog dėl didelio sustojimų skaičiaus buvo sunku sekti Ispanijoje vykusių lenktynių eigą. Gaila, jog visos tos vertingos sielos tylėjo prieš du metus, kuomet toje pačioje Ispanijos trasoje ant apdovanojimų pakylos užlipę pilotai atliko tiek pat sustojimų, kiek ir F. Alonso bei F. Massa praėjusį sekmadienį.“
„Tai, jog lenktynės laimimos atlikus tiek daug sustojimų, nėra naujiena. Užtenka prisiminti 2004 m., kuomet Michaelis Schumacheris nugalėjo Prancūzijos GP. Taip nutiko todėl, jog jis nusprendė stoti ne tris, o keturis kartus. Tai svarbiausias dalykas, leidęs aplenkti tuo metu dar „
Renault“ ekipai atstovavusį F. Alonso, kuris stojo tris kartus.“
„Iki šiol puikiai prisimename, kaip mūsų taktika ir padangų tiekėja sulaukė pagyrų už tai, jog sugebėjome išspausti beveik viską iš savo bolido.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).