„
Ferrari“ komanda, nepatenkinta varžybų vadovų ir tiesėjų darbu Europos GP metu, pavadino šias lenktynes skandalu.
Ekipa smarkiai nukentėjo saugos automobilio fazės metu, kai atidžiai laikydamiesi taisyklių jos lenktynininkai prarado gausybę pozicijų, o varžovai, kurių daugelis vienu ar kitu būdu pažeidė reglamentą, jų įgijo.
Fernando Alonso, prieš saugos automobilio pasirodymą važiavęs trečioje vietoje, po to atsidūrė devintoje, o Felipe Massa iš ketvirtosios nusmuko į tryliktąją poziciją. Greta ispano važiavęs Lewisas Hamiltonas („McLaren“), aplenkęs saugos automobilį, išsaugojo antrąją vietą net po vėlokai jam už šį nusižengimą skirtos bausmės.
„Tai skandalas – tokia daugelio fanų nuomonė ir mūsų darbuotojai tam pritaria – nėra kito žodžio apibūdinti tai, kas nutiko Europos GP metu“, - taip lenktynėse apibūdinamos oficialioje „Ferrari“ interneto svetainėje.
„Lenktynių valdymas ir incidentų priežiūra kelia abejonių, dėl kurių visame pasaulyje gali vėl nukentėti „Formulės-1“ įvaizdis“, - pažymima italų tinklavietėje.
Pasipiktinimo po lenktynių neslėpė ir F. Alonso, pavadinęs varžybas suklastotomis.
„Labai gaila, bet ne mūsų, nes tai lenktynės, o gerbėjų, atėjusių čia pasižiūrėti suklastotų varžybų“, – tuomet sakė ispanas.
Nusivylusius „Ferrari“ vargu ar paguos teisėjų skirta „kompensacija“ - nubaudus 9 sportininkus, F. Alonso galutinėje rezultatų lentelėje buvo kilstelėtas į aštuntąją vietą.
Kaip Europos GP teisėjų darbą vertinate jūs? Atsakykite į F-1.LT apklausos klausimą viršutiniame dešiniajame puslapio kampe.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).