„Ferrari“ toliau siekia daugiau bandymų

„Ferrari“ toliau siekia daugiau bandymų
logo 2011 Gruodžio 23 d. 08:28, Ferrari
Ferrari“ prezidentas Luca di Montezemolo dar kartą paragino padidinti „Formulėje-1“ leidžiamų bandymų kiekį.
Italas pažymėjo, kad ne tik apribojamos jaunų sportininkų galimybės, bet ir toli gražu netaupomos lėšos bei neišnaudojamos progos suteikti daugiau vertės rėmėjams.
Ribojamos jaunų pilotų galimybės
L. di Montezemolo pastebėjo, kad dabar jauni „Ferrari“ remiami pilotai neturi progos iš arti susipažinti su „Formulės-1“ technika.
„Palaikiau bandymų mažinimą, nes tikrai buvome nuėję per toli. Nepaisant to, reikia rasti aukso vidurį. Keista, kad vienas profesionaliausių sportų pasaulyje neleidžia savo dalyviams treniruotis“, - pareiškė italas.
„Tai blogai mūsų lenktynininkams. Turime „Ferrari“ akademiją, kurioje yra daug gerų talentingų lenktynininkų. Negaliu jų priversti lenktyniauti GT automobiliais ar kartais“, - sakė jis.
Vietoje išlaidų bandymams – milijonai simuliatoriams
Uždraudus bandymus, buvo tikimasi, kad „Formulės-1“ komandos sutaupys, tačiau šios, kaip pastebėjo L. di Montezemolo, puolė investuoti į kompiuterizuotus simuliatorius.
Daug kas abejoja italo nuoširdumu, nes „Ferrari“ valdo dvi galimas bandymų trasas – Fiorano ir Mugello – bei atsilieka simuliatorių srityje, italas bandė paneigti, kad tai lemia „Scuderia“ poziciją.
„Man neleidžiama bandyti Fiorano, tačiau esu priverstas investuoti didžiulius pinigus į simuliatorių. Matote, kad simuliatorius – lyg atskiras pastatas“, - sakė kompanijos prezidentas.
„Fiorano jau nebėra mūsų pranašumas, nes jis tapo katingo žiedu. Mugello yra fantastiška trasa, bet ne Fiorano.“
Bandymai – daugiau vertės rėmėjams ir žiniasklaidos dėmesio
Pabaigai, L. di Montezemolo pastebėjo, kad bandymai būtų puiki proga suteikti daugiau vertės rėmėjams, išnaudoti daugybę šiuo metu nenaudojamų trasų Europoje bei gauti daugiau žiniasklaidos dėmesio.
„Mūsų laukia didelė krizė, todėl turime suteikti vertę savo rėmėjams“, - pabrėžė „Ferrari“ prezidentas.
„Bandymai yra galimybė rengti įvairius renginius ir smaginti klientus, kurie nepatenka į lenktynes. F-1 turi būti orientuota į rinkodarą.“
„Europoje turime 100 trasų, tačiau bandymus draudžiame. Italijoje galėtume lenktyniauti Monzoje, o treniruotis Mugello. Britanijoje lenktynės tuomet vyktų Silverstone, o bandymai – Brands Hatche“, - aiškino italas.
„Taip F-1, rėmėjai bei trasos gautų ir daugiau televizijos bei žiniasklaidos dėmesio“, - pridūrė jis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983