„
Ferrari“ variklių ir elektronikos skyriaus vadovo Luca Marmorini teigimu, turbo variklio projektas nevėluoja.
„Dar pernai mes gamykloje išbandėme variklio prototipą. Tuo tarpų motorą, kurį ketiname naudoti savo bolide, planuojame užbaigti artimiausiu metu“, – pasakojo „Ferrari“ specialistas L. Marmorini.
„Turime sudėtingą planą tinkamai pasiruošti kitų metų kovo mėnesiui. Dabar negalime sau leisti, kad kelią pastotų kokia nors menka kliūtis. Esu užtikrintas, jog spėsime laiku pasiruošti. Prie viso šio projekto dirbame jau kuris laikas, tačiau tai sudėtinga užduotis. Tik pirmose kitų metų lenktynėse sužinosime ar savo darbą atlikome gerai.“
L. Marmorini taip pat papasakojo apie darbą, kurį „Ferrari“ vis dar turi atlikti.
„Sakyčiau, jog šis projektas yra sudėtingas visais 360 laipsnių. Pavyzdžiui turbina, kurią naudosime kitąmet, yra visiška naujovė. Nereiktų pamiršti sudėtingų elektronikos bei valdymo sistemų. Tai didelis žingsnis į priekį. Variklio valdymas bus tikrai sudėtinga užduotis.“
„Turime sukurti naują variklį per gana trumpą laiką. Taigi, motoro patikimumas kitąmet bus itin svarbus faktorius siekiant pergalės lenktynėse. Tikėtina, jog žmonės turbinas montuos galinėje variklio dalyje, netoli elektronikos sistemų. Temperatūros sieks tūkstančius laipsnių. Visa tai suvaldyti tikrai nebus lengva.“
„Ferrari“ specialistas nerimauja, jog kitais metais lenktynės gali tapti tiesiog ekonomiškais pasivažinėjimais.
„Ferrari“ tame įžvelgia pavojų. Mums patinka, kad F-1 siekiama efektyvumo. Tačiau nenorime, kad šiame čempionate 50 procentų distancijos būtų važiuojama normaliu tempu, per daug nespaudžiant.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).