Po nesėkmingo Felipe Massos paskutiniojo sustojimo Vokietijos GP lenktynėse „
Ferrari“ komanda pripažino, kad jai dar reikia padirbėti tobulinant sportininkų aptarnavimą techninio aptarnavimo juostoje.
Dėl problemų tvirtinant rato veržę brazilas keliomis sekundėmis ilgiau užtruko boksuose ir prarado ketvirtąją vietą jį iki pačios lenktynių pabaigos persekiojusiam Sebastianui Vetteliui iš „
Red Bull“.
„Nuo pat metų pradžios mums sustojimų metu kildavo įvairiausių problemų, kurias šiuo metu sprendžiame žingsnis po žingsnio, suprasdami, kad šiemet, kai tiek daug sustojimų, gali nutikti bet kas – matėme, kad šioje srityje problemų kilo ir kitoms komandoms“, - pastebėjo „Ferrari“ veiklos trasoje vadovas Diego Ioverno.
„Mūsų problemos yra susijusios su bolidu ir naudojamais įrankiais, ypač ratų veržlėmis, kurių atveju bėdų kilo kelis kartus. Silverstoune pradėjome naudoti naujas visiškai ratų veržles. Labai įdomu, nes Didžiosios Britanijos GP lenktynėse mūsų sustojimai buvo patys greičiausi“, - aiškino specialistas.
„Vokietijoje vėl naudojome šias geresnes ratų veržles, tačiau dėl sistemos netobulumo paskutinio Felipe sustojimo metu praradome jungtį tarp rato veržlės ir jos tvirtinimo prietaiso, kas mums kainavo apie pusantros sekundės. Taigi, dar turime padirbėti, kad pasiektume tobulumą šioje srityje“, - pridūrė jis.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).