„Ferrari“ variklis įveikė septynių etapų distanciją

„Ferrari“ variklis įveikė  septynių etapų distanciją
logo 2018 Vasario 17 d. 06:00, Ferrari

Naujasis „Ferrari“ jėgos agregatas stende pademonstravo didelį patikimumą, įveikdamas septynių GP etapų distanciją, dabar belieka išspręsti galingumo klausimą.

„Ferrari“ „ūkyje“ vyksta aktyvus pasiruošimas naujam F-1 sezonui. Kadangi reglamentas šiemet leis per 21 etapą panaudoti tik tris jėgaines, „Ferrari“ motoristai savo naujam varikliui pritaikė „nuo patikimumo“ principą: iš pradžių pasiekiamas reikiamas resursas, o tik po  prasideda kova dėl galingumo.

Neseniai komanda pirmą kartą užvedė naują variklį mašinoje ir tai buvo labai teigiamai įvertinta komandos bosų. Kartu du pirmieji bandymai įveikti numatytą distanciją stende patyrė nesėkmę, tačiau komandoje kalbama, kad priežastimi buvo tik nedideli defektai, o bendra situacija suteikia optimizmo – stende variklis parodė savo gerąsias savybes.

Dar nuo praėjusių metų pabaigos buvo žinoma, kad „Ferrari“ naują mašiną su vidiniu 669 indeksu nutarė padaryti kiek ilgesnę, kad pagerintų jos elgesį greituose posūkiuose ir pridėtų aerodinaminio efektyvumo. Tačiau galutinis variantas priklausė nuo to, kokie bus naujosios jėgainės geometriniai parametrai.

Aišku, kad jėgainė didžiąja dalimi bus panaši į pernykštę 063, tačiau inžinieriams, vadovaujamiems Corrado Iotti, teko rimtai imtis patikimumo – juk 2017 metais atidirbti ir 5 etapus buvo didelė problema.

Be to, FIA uždraudė deginti alyvą variklyje. Pagal gandus, „Ferrari“ šia prasme nėra be nuodėmės – gudri sistema praturtinanti antidetonacinį priedą metanoliu duodavo po 60 papildomų „arklių“.

Dabar motoristai atblokšti žingsniu atgal, todėl per žiemą turėjo pridėti daugiau nei įprasta. Dabar galima kalbėti, kad čempionato starte  jėgos agregato galia bus maždaug tokia pat, kaip ir praėjusių metų pabaigoje, o kiekviena iš dviejų tolimesnių versijų bus dar efektyvesnės.

Esmine vystymo sritimi turėtų būti degalų cilindre „reaktyvinio uždegimo“ technologija, kuri galėtų leisti pakovoti su „Mercedes“ greitojo kvalifikacinio rato metu. Dėl to buvo pakeista cilindrų bloko galvutės padėties geometrija.

Be to. „Ferrari“ nutarė atsisakyti ankstesnio metalo lydinio, kuris 2017 metais buvo naudojamas stūmokliams gaminti iki pat finalinės, ketvirtosios jėgainės versijos. Vietoje to realizuotas principas, kuris 064 buvo siūlytas anksčiau, bet dar praėjusios vasaros pradžioje buvo užblokuotas buvusio vyriausiojo motoristo Lorenzo Sassi.

Dabar Sassi jau dirba „Mercedes“ komandoje. Tačiau Maranelle jis suspėjo įdiegti keletą labai svarbių idėjų, kurios negalėjo atsiskleisti dėl nepakankamo motoro patikimumo. Darbas ties jomis buvo atidėtas iki žiemos – ir dabar naujasis variklis turi turėti pačius naujausius sprendimus, kuriems anksčiau neužteko nei jėgų, nei laiko.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794