„Ferrari“ varžovai: lenktynės nebuvo suklastotos

„Ferrari“ varžovai: lenktynės nebuvo suklastotos
logo 2010 Birželio 28 d. 16:21, Ferrari
Pagrindinių „Ferrari“ komandos varžovų teigimu, ekipos atstovų tvirtinimai, esą Europos GP lenktynių teisėjai priėmė neteisingus sprendimus ir manipuliavo varžybų rezultatais, yra neteisingi.
Komandų vadovų nuomone, dėl prasto „Scuderia“ pasirodymo sekmadienį kalta nuo jų nusisukusi sėkmė, o ne didelio atgarsio sulaukę teisėjų sprendimai. Vis dėlto, specialistai pripažino, kad saugos automobilio tvarką galbūt reikėtų vėl peržiūrėti.
Red Bull“: situacija susiklostė nepalankiai „Ferrari“
„Nemanau“, - paklaustas, ar išties arbitrai, kaip teigė italų komandos lenktynininkas Fernando Alonso, klastojo lenktynes, atsakė „Red Bull“ ekipos vadovas Christianas Horneris.
„Manau, kad saugos automobilio fazė tiesiog susiklostė nepalankiai „Ferrari“, o „McLaren“ pasielgė galbūt nevisai gražiai, tačiau jie už tai buvo nubausti“, - sakė britas.
„Tai jiems tikriausiai nieko nekainavo, tačiau taip jau viskas susiklostė. Nemanau, kad lenktynėmis buvo manipuliuojama. FIA tiesiog reikėtų ateityje pergalvoti saugos automobilio taisykles.“
„McLaren“: L. Hamiltono taisyklių pažeidimas – mažmožis
Martino Whitmarsho, „McLaren“ komandos vadovo, teigimu, Lewiso Hamiltono padarytas taisyklių pažeidimas – vadinamasis saugos automobilio lenkimas šiam į trasą išvažiavus greta lenktynininko – tebuvo mažmožis, kurį F. Alonso pernelyg smarkiai išpūtė.
„Pasižiūrėkite į tą incidentą – jo išvengti buvo labai labai sudėtinga ir tai buvo mažmožis“, - teigė buvęs ispano darbdavys.
„Reikalą visuomet aiškinasi teisėjai. Jie priima sprendimą. Remdamasis savo patirtimi autosporte galiu pasakyti, kad tai visiškai normalu, tačiau Fernando galbūt turi kitokios patirties“, - ironiškai kalbėjo jis.
„Lotus“: tokios situacijos – neišvengiamos
„Lotus“ technikos direktoriaus Mike'o Gascoyne'o teigimu, nuolat kaitaliojant saugos automobilio taisykles, panašūs incidentai yra tiesiog neišvengiami ir dėl to nederėtų kaltinti teisėjų ir Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) specialistų.
„Manau, kad nuo tada, kai pradėjome keitinėti saugos automobilio taisykles, ką nors pakeitę susiduriame su nenumatytais scenarijais – manau, kad taip ir nutiko“, - sakė britas.
„Charlie (Whitingas – red. past.) bando atlikti darbą savo nuožiūrą, priima sprendimus savo nuožiūra – jo darbas toks pat sunkus, kaip ir visų. Manau, kad tai neišvengiama“, - pažymėjo jis.
„Ferrari“ sušvelnino toną
Iš pradžių Europos GP lenktynes skandalu vadinusi „Ferrari“ komanda vėliau kiek sušvelnino toną, tačiau ir toliau tvirtai laikėsi priekaištų teisėjams bei ragino peržiūrėti saugos automobilio taisykles.
„Mes jau kreipėmės į FIA. Rezultatų jau nepakeisi, tačiau turime užtikrinti, kad aptariami dalykai ateityje daugiau nepasikartotų“, - pažymėjo ekipos vadovas Stefano Domenicali.
„Mes turime būti atsargūs ir vengti neigiamo požiūrio, nes skundimasis tik dėl skundimosi yra niekam nenaudingas. Mums reikia išlikti ramiais, tačiau negalime apsimetinėti, kad nieko nenutiko. Nepaisant to, kartoju, turime teikti pirmenybę racionalumui, o ne emocijoms, kurios yra labai stiprios“, - dar vėliau kalbėjo italas.
S. Domenicali pažymėjo, kad „Ferrari“ labiausiai liko nepatenkinta tuo, kiek Europos GP lenktynių teisėjams prireikė laiko skiriant baudą Lewisui Hamiltonui ir kokiomis mažomis bausmėmis atsipirko saugos automobilio fazės pradžioje greitį viršiję sportininkai.
Komentuodamas F. Alonso išsiplūdimą žurnalistams iškart po lenktynių aiškinant, kad varžybos buvo suklastotos, italas pripažino, kad pilotas tuomet kalbėjo pagautas įkarščio.
„Na, manau, kad tuo metu jis buvo įsikarščiavęs. Be abejo, Fernando šioje situacijoje buvo sužlugdytas. Mūsų lenktynėms pakenkė situacija, kurios nekontroliavome. Galiu pasakyti tik tiek“, - pridūrė jis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983