F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 363
2 S. Vettelis 317
3 V. Bottas 305
4 K. Raikkonenas 205
5 D. Ricciardo 200
6 M. Verstappenas 168
7 S. Perezas 100
8 E. Oconas 87
9 C. Sainzas 54
10 N. Hulkenbergas 43
11 F. Massa 43
12 L. Strollas 40
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 19
15 F. Alonso 17
16 S. Vandoorne`as 13
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 5
20 M. Ericssonas 0
21 P. Gasly 0
22 A. Giovinazzi 0
23 B. Hartley 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 668
2 Ferrari 522
3 Red Bull 368
4 Force India 187
5 Williams 83
6 Renault 57
7 Toro Rosso 53
8 Haas 47
9 McLaren 30
10 Sauber 5
Toro Rosso cars garage

FIA 2018 m. F-1 sezonui pakoregavo baudų sistemą

2017-12-07 / 00:19:11

Tarptautinė automobilių federacija (FIA) oficialiai pranešė atlikusi pakeitimus, susijusius su baudų sistema.

Praeityje daugelis ne kartą buvo išreiškęs nepasitenkinimą dėl starto pozicijų baudų, kurios buvo skiriamos už įvairių jėgainės elementų keitimą.

Apie baudas ir jų skaičių imta diskutuoti dar labiau artėjant šių metų sezono pabaigai, nes kitais metais vienas sportininkas per sezoną galės panaudoti nebe 4, o 3 variklius. F-1 sporto skyriaus vadovas Rossas Brawnas yra pareiškęs, kada iki šiol galiojusi baudų sistema iš sporto darė farsą.

Po šią savaitę vykusio FIA Pasaulio automobilių sporto tarybos posėdžio buvo paskelbti taisyklių pakeitimai, kurie įsigalios nuo kitų metų.

Nuo kitų metų maksimali starto pozicijų bauda bus 15. Gavus didesnę baudą, sportininkas privalės startuoti iš rikiuotės galo.

„Posėdžio metu buvo patvirtinti baudų sistemos pokyčiai. Jei bus viršyta 15 starto pozicijų bauda už įvairių jėgainės elementų keitimą, sportininkas turės startuoti iš rikiuotės galo. Jei tokią baudą gaus daugiau nei vienas sportininkas, jų pozicijos starto rikiuotėje paaiškės atsižvelgus į tai, kuris iš jų pirmas nusižengė taisyklėms“, – teigiama FIA pranešime.

Šią savaitę vykusio posėdžio metu buvo paskelbti ir kiti pokyčiai bei papildomos taisyklės, kurios įsigalios nuo kitų metų:

  • Taisyklės, susijusios su starto ar važiavimo paskui saugos automobilį procedūra.
  • Pakoreguotas varžybų tvarkaraštis siekiant suteikti daugiau lankstumo.
  • Su senesniais F-1 bolidais bandymus bus galima atlikti tik trasose, turinčiose FIA 1 klasės ir 1T klasės licenciją.
  • Demonstracinių važiavimų metu nebus galima su bolidu įveikti daugiau nei 50 km. Važiavimų metu bus galima naudoti tik tokio tipo renginiams skirtas padangas.
  • Pakeitimai, kuriais siekiama uždrausti komandoms alyvą naudoti kaip degalus.
  • Detalesnė alyvos specifikacija.
  • Minimalus baterijos svoris bei talpa.
  • Pakitusi video kamerų pozicija dėl „Halo“ sistemos.

 

Tavo komentaras

Komentarai

mantazzo
2017-12-07 17:10:52 Pranešti
Truputį supaprastino dabartinę sistemą ir tiek. Dabar irgi priklausė nuo paskelbimo datos kada imsi baudą ir kokią, ir po to atlikdavo skaičiavimus - taip ir gaudavosi, kad pasikeitęs pavarų dėžę galėdavai startuoti iš tos pačios vietos kur kvalifikavaisi, nes priešais tave pilotai paskelbė apie imamas baudas vėliau. Dabar bus paprasčiau - jei viršyji 15 pozicijų, būsi paskutines, BET jei kas nors po tavęs ims 15+ pozicijų baudą, tada jis bus paskutinis, o tu viena vieta pakilsi aukščiau starte ir t.t.
rmntz
2017-12-07 17:09:31 Pranešti
Aš jau tikėjausi kad atsiras F1 administracijoi protingų žmonių. Bet vaizdas kol kas nesiskiria koks buvo ir prie bernio.
Mendoza69
2017-12-07 12:02:25 Pranešti
renault ir honda laukia baudos.
Karaliux
2017-12-07 11:02:28 Pranešti
koks skirtumas, gar gauti 75vietų baudą, ar startuoti iš galo ? :D
Micius
2017-12-07 08:14:07 Pranešti
Pipiec kokie "gudrūs" pakeitimai.
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos