FIA atskleidė apribojimus radijo ryšiu, kurie įsigalios nuo 2016 m.

logo 2015 Rugpjūčio 21 d. 00:33, Red Bull/Getty Images
Tarptautinė automobilių federacija (FIA) atskleidė kokio tipo informaciją nuo 2016 m. komanda galės pateikti pilotui naudodama radijo ryšį.
Federacija nusprendė labiau sugriežtinti sporto taisyklių 20.1 punktą, kuriame teigiama, kad „sportininkas pats turi pilotuoti bolidą be pašalinės pagalbos“. FIA nori, kad pilotai ateityje sulauktų kuo mažiau pagalbos iš komandos pusės.
Žemiau pateikiamas sąrašas žinučių, kurias bus galima pateikti pilotui naudojant radijo ryšį. Bet kokia kita informacija bus laikoma sporto taisyklių 20.1 punkto pažeidimu.
1. Informaciją apie kritinę problemą susijusią su bolidu – pradurta padanga, kiti pažeidimai.*
2. Informacija apie konkurento bolido gedimą.*
3. Informacija apie privalomą apsilankymą techninio aptarnavimo zonoje, kur būtų taisomas bolidas arba pasitraukiama iš varžybų.*
4. Maršalų informacija (geltonos, raudonos vėliavos, atšauktas startas, kita informacija iš lenktynių kontrolės punkto).*
5. Informacija apie šlapią trasos dangą, išsiliejusią alyvą, nuolaužas ant trasos dangos.*
6. Informacija apie pozicijų apsikeitimą su kitais pilotais.*
* – žinutės, kurias bus galima perduoti pilotui, kai jis pilotuos bolidą trasoje, nuo to momento, kai automobilis paliks garažą lenktynių dieną, iki lenktynių starto.
7. Prašymas patvirtinti, kad pilotas išgirdo jam skirtą pranešimą.
8. Laikas apie įveiktą ratą arba sektorių.
9. Informacija apie varžovo užfiksuotą rezultatą.
10. Informacija apie laiko skirtumą tarp piloto ir varžovo treniruočių arba lenktynių metu.
11. „Spausk stipriau“, „spausk dabar“, „dėl pozicijos tu kovosi su... “ ir panašios žinutės.
12. Informacija apie priekyje lėčiau važiuojančius pilotus treniruočių arba lenktynių metu.
13. Informacija kvalifikacijos metu apie laiko tarpus tarp varžovų, kad būtų pasirinktas tinkamas momentas išvažiuoti į trasą.
14. Padangų pasirinkimas kitam sustojimui.
15. Informacija apie tai, kiek su vienu padangų komplektu varžovas yra įveikęs ratų lenktynių metu.
16. Padangų rūšis, kurias naudoja varžovas.
17. Informacija apie taktiką, kurią galimai naudoja varžovas.
18. Informacija apie saugos automobilį trasoje.
19. Informacija apie piloto ar varžovo pažeidimus trasoje ir taikomas baudas.
20. Pranešimas kada galima arba negalima pradėti naudoti DRS.
21. Informacija apie DRS sistemos gedimą.
22. Informacija apie pakeitimus, susijusius su priekiniu sparnu, kurie bus atlikti kito sustojimo metu.
23. Informacija apie alyvą.
24. Pranešimas kada pasukti į techninio aptarnavimo zoną.
25. Priminimai apie baltas linijas, pasisvėrimo šviesas bei kitus dalykus įvažiuojant arba išvažiuojant iš techninio aptarnavimo zonos.
26. Primimas laikytis trasos ribų.
27. Žinučių perdavimas iš lenktynių kontrolės punkto.
28. Informacija apie galimą bolido gedimą.
29. Informacija apie likusių ratų skaičių iki lenktynių finišo.
30. Informacija apie atliekamus bandymus treniruočių metu. Pavyzdžiui: aerodinaminius nustatymus.
31. Informacija apie oro sąlygas trasoje.
Nuo šį savaitgalį Belgijoje įvyksiančių lenktynių įsigalios pakeitimai, susiję su sankabos naudojimu starto metu.
Dabar pilotai starto metu iš vietos gali pajudėti naudodami dvi sankabas. Nuo 2016 m. sportininkai galės naudoti tik vieną sankabą, nors jų kiekis bolide ir toliau išliks toks pat, kaip ir šiemet.
Nuo 2017 m. bus naudojama standartizuota sankaba.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553