FIA dar labiau apribojo pagalbą pilotams naudojant radijo ryšį

FIA dar labiau apribojo pagalbą pilotams naudojant radijo ryšį
logo 2016 Kovo 18 d. 00:04, Force India
Tarptautinė automobilių federacija (FIA) dar pernai paskelbė, kad nuo šių metų stipriai apribos informacijos kiekį, suteikiamą pilotui važiavimų metu. Dar prieš atvykstant į Australiją, ekipos sulaukė laiško iš F-1 lenktynių direktoriaus Charlie Whitingo. Pastarasis informavo komandas apie informaciją, kurios šiemet nebus galima pateikti pilotui naudojant radijo ryšį bei koduotes.
C. Whitingo teigimu, kita informacija nei nurodyta žemiau ar kodavimo sistemos naudojimas bus traktuojamas kaip sporto taisyklių 20.1 straipsnio pažeidimas už kurį bus baudžiama.
Leidžiama suteikti informaciją:
1. Patvirtinimas, kad piloto žinutė buvo išgirsta.
2. Įspėjimas apie rimtą problemą su bolidu. Ši informacija gali būti pateikta tik tuo atveju, jei sistemos ar komponento visiškas gedimas arba nefunkcionavimas yra neišvengiamas.
3. Informacija apie galimai padarytą žalą bolidui.
4. Nurodymai pakeisti tam tikrus nustatymus prisidengiant kurio nors jutiklio gedimu, kurio neužfiksavo programinė įranga. Bet kokie pakeitimai, tokiu atveju, negali pagerinti bolido pajėgumo.
5. Nurodymai pasukti į techninio aptarnavimo zoną tam, kad būtų suremontuotas arba pašalintas bolidas iš lenktynių.
6. Informacija apie gedimą, su kuriuo galimai susidūrė varžovas.
7. Maršalų informacija (raudona, mėlyna, geltona vėliavos, saugos automobilis, VSC, starto atšaukimas ar kita informacija iš lenktynių kontrolės).
8. Lenktynių kontrolės informacijos perdavimas.
9. Šlapia trasa, alyva ar nuolaužos tam tikroje trasos dalyje.
10. Informacija apie orus.
11. Informacija apie piloto rato ar sektoriaus įveikimo laiką.
12. Informacija apie varžovo rato įveikimo laikus.
13. Įspėjimai apie lėčiau važiuojančius varžovus ar skirtumus tarp pilotų treniruočių, lenktynių metu.
14. Nurodymai apsikeisti pozicijomis su kitais pilotais.
15. Informaciją apie tai, kiek liko laiko arba ratų iki treniruočių, lenktynių pabaigos.
16. Informacija apie užimamą poziciją treniruočių ar lenktynių metu.
17. „Spausk stipriau“, „Spausk dabar“, „Tu kovosi dėl... pozicijos“, „Važiuok atsargiau“ ar kita panaši informacija.
18. Informacija apie tai, kada pasukti į techninio aptarnavimo zoną. Ši informacija gali būti pateikta tik likus mažiau nei 1 ratui iki planuoto sustojimo.
19. Priminimai naudoti greičio ribotuvą, pakeisti nustatymus susijusius su naudojamomis padangomis, nekirsti baltų linijų trasoje.
20. Informacija apie piloto ar varžovo nusižengimus trasoje: posūkio kirtimas, išvažiavimas už trasos ribų, skiriamas laiko baudas ir taip toliau.
21. Informacija apie tai, kad galima arba negalima naudoti DRS.
22. Informacija apie problemas su DRS.
23. Su alyvos naudojimu susijusi informacija.
24. Informacija apie treniruočių metu atliekamus tam tikrų elementų ar nustatymų bandymus.
Uždrausta:
Pateiktus atnaujintą draudžiamos informacijos sąrašą, paaiškėjo, kad tam tikra informacija, kurią buvo galima pateikti pilotui anksčiau, nuo šiol bus uždrausta.
- Padangų pasirinkimas kito sustojimo metu.
- Kiek varžovui pavyko įveikti ratų su tam tikru padangų komplektu.
- Varžovo naudojamas padangas.
- Informacija apie varžovo taktiką.
- Informacija apie Saugos automobilio laiką trasoje.
- Priekinio sparno nustatymų pakeitimus kito sustojimo metu.
- Priminimas laikytis trasos ribų.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983