FIA dar labiau sugriežtins variklių reguliavimą

FIA dar labiau sugriežtins variklių reguliavimą
logo 2012 Vasario 24 d. 07:55, Red Bull/Getty Images
FIA dar labiau sugriežtins variklių reguliavimą
Tarptautinė automobilių federacija (FIA) nusprendė dar labiau sugriežtinti „Formulės-1“ variklių reguliavimo galimybes, skelbia britų „Autosport“.
Teigiama, kad taip organizacija pasielgė vieno neįvardinamo motorų gamintojo įspėta, kad net ir šiemet kai kas gali išradingai apeiti po praėjusio sezono įvestą išmetamųjų dujų srautų kūrimo net atleidus akceleratorių draudimą.
„Autosport“ teigimu, įtarta, kad kai kurie variklių gamintojai gali praplatinti akceleratoriaus sklendės angą taip, kad motoras nespaudžiant akceleratoriaus pradėtų trūkčioti ir taip sukurti reikiamą išmetamųjų dujų srautą bolido gale esantiems aerodinaminiais elementams apipūsti.
FIA variklių reguliavimą sugriežtins, kaip pranešama, paprastu ir lengvai jai prieinamu būdu – prieš pirmąjį etapą Australijoje modifikuodama kiekviename bolide montuojamo standartino elektronikos kontrolės bloko programinę įrangą.
„Formulės-1“ komandos šiemet ir toliau galės panaudoti įprastomis sąlygomis sukuriamas išmetamąsias dujas, tačiau dėl griežčiau reglamentuotos vamzdžių angų pozicijos apipūs ne difuzorius, o kitas aerodinamines dalis – pavyzdžiui, galinio sparno elementus, pakabos svirtis ir stabdžių aušinimo angas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553