FIA dar labiau sugriežtins variklių reguliavimą
Tarptautinė automobilių federacija (FIA) nusprendė dar labiau sugriežtinti „Formulės-1“ variklių reguliavimo galimybes, skelbia britų „Autosport“.
Teigiama, kad taip organizacija pasielgė vieno neįvardinamo motorų gamintojo įspėta, kad net ir šiemet kai kas gali išradingai apeiti po praėjusio sezono įvestą išmetamųjų dujų srautų kūrimo net atleidus akceleratorių draudimą.
„Autosport“ teigimu, įtarta, kad kai kurie variklių gamintojai gali praplatinti akceleratoriaus sklendės angą taip, kad motoras nespaudžiant akceleratoriaus pradėtų trūkčioti ir taip sukurti reikiamą išmetamųjų dujų srautą bolido gale esantiems aerodinaminiais elementams apipūsti.
FIA variklių reguliavimą sugriežtins, kaip pranešama, paprastu ir lengvai jai prieinamu būdu – prieš pirmąjį etapą Australijoje modifikuodama kiekviename bolide montuojamo standartino elektronikos kontrolės bloko programinę įrangą.
„Formulės-1“ komandos šiemet ir toliau galės panaudoti įprastomis sąlygomis sukuriamas išmetamąsias dujas, tačiau dėl griežčiau reglamentuotos vamzdžių angų pozicijos apipūs ne
difuzorius, o kitas aerodinamines dalis – pavyzdžiui, galinio sparno elementus, pakabos svirtis ir stabdžių aušinimo angas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).