Reaguodamas į kaltinimus nuolaidžiavimu sporto žvaigždėms, Tarptautinės automobilių federacijos (
FIA) atstovas Charlie Whitingas paaiškino, kodėl „Mercedes“ pilotas Michaelis Schumacheris liko nenubaustas už DRS įtaiso naudojimą pavojingoje trasos atkarpoje Europos GP lenktynių metu.
Pasak specialisto, įtariantis teisėjus šališkumu remiasi klaidinga prielaida – pats šios sistemos įjungimas geltonų vėliavų zonose nėra uždraustas. Sportininkai tiesiog privalo pakankamai sumažinti greitį pavojingose žiedo vietose.
„Esmė yra ne DRS įjungimas ar išjungimas. Nėra jokios taisyklės, kuria būtų reglamentuojama, ar DRS geltonų vėliavų zonoje turi būti įjungta, ar išjungta“, – paaiškino C. Whitingas.
„Svarbiausia šiuo atveju yra tai, ar lenktynininkas sulėtėjo, ar ne. Palyginus su ratu prieš tai, Schumacheris ženkliai sumažino greitį.“
Vokiečių „Auto Motor und Sport“ teigimu, incidentą nagrinėję Europos GP lenktynių teisėjai nustatė, kad M. Schumacheris geltonų vėliavų zonoje tikrai buvo įjungęs DRS įtaisą, tačiau kartu ir atrado, kad vokietis atkarpą įveikė net lėčiau už jį įskundusį Marką Webberį iš „Red Bull“.
Išteisintas arbitrų, M. Schumacheris išsaugojo netikėtai Valensijoje pelnytą trečiąją vietą – pirmąjį apsilankymą ant apdovanojimų pakylos nuo sugrįžimo į „Formulę-1“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).