FIA komandoms davė aiškiai suprasti, kad jie nesirengia keisti galiojančių radijo ryšio tarp komandų ir pilotų draudimo taisyklių.
Kai kurių „Formulės-1“ komandų atstovai, tarp jų – „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas bei „Force India“ vadovo pavaduotojas Robertas Fernley pasisakė už tai, kad dėl įvykių per Austrijos GP lenktynes federacija turėtų peržiūrėti radijo ryšio draudimo sąlygas. Tačiau, kaip praneša „
McLaren“ lenktynių direktorius Ericas Boullieras, F-1 lenktynių direktorius Charlie Whitingas ne tik nesiruošia lengvinti radijo ryšio draudimų sąlygų, bet ir nežada pradėti diskusijų šiuo klausimu.
„Tarp FIA ir komandų įvyko nuomonių apsikeitimas, nes arba reikia duoti daugiau laisvės šiuo klausimu, arba dar kartą viską išaiškinti komandoms, kad yra leidžiama, o kas – ne, – sakė E. Boullieras. – Tačiau FIA davė aiškiai suprasti, kad jų pozicija yra tvirta ir jie nedarys jokių nuolaidų“.
Prieš pat Austrijos GP etapo lenktynių pabaigą N. Rosbergo bolide iškilo problemų su „brake-by-wire“ sistema ir tai sutrukdė Niko paskutiniame rate kovoti su ekipos kolega. S. Perezas išlėkė iš trasos tame pat rate sugedus stabdžiams, o antras „Force India“ pilotas N. Hulkenbergas pasitraukė iš varžybų kiek anksčiau dėl tos pačios stabdžių problemos.
Visai paminėtais atvejais komandos neturėjo teisės pilotams radijo ryšio pagalba pranešti apie iškilusias problemas. R. Fernley šiuo klausimu pasisakė gan atvirai: „Mes turime peržiūrėti šias draudimo taisykles, nes mums yra uždrausta pranešti pilotams, kad jų stabdžiai yra sugedę. Visa tai labai neramina. Mano galva, yra kvaila ant bolidų dėti „Halo“ sistemas, tačiau tuo pat metu neleisti pasakyti lenktynininkams, jog jų stabdžiai yra kritinės būklės“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).