FIA paskelbė apie VSC procedūrą

FIA paskelbė apie VSC procedūrą
logo 2015 Sausio 09 d. 07:15, Getty Images
Tarptautinė automobilių federacija (FIA) patvirtino, kad nuo šių metų „Formulės-1“ čempionate bus naudojama Virtulaus Saugos automobilio fazės sistema (VSC) ir detaliau aprašė, kaip bus vykdoma visa ši procedūra.
Minėtoji sistema buvo sugalvota po to, kai po Jules Bianchi avarijos Japonijoje, kur sportininkas patyrė sunkią galvos traumą, buvo imtasi veiksmų, kad pagerinti saugumą trasoje bei apsaugoti ne tik pilotus, bet ir trasoje dirbančius maršalus.
Po pernai atliktų bandymų buvo nutarta VSC sistemą naudoti viso sezono metu. Tad šios sistemos naudojimo procedūra buvo įtraukta į F-1 taisykles.
41-ame taisyklių straipsnyje nurodoma, kad VSC bus naudojama tuo metu, kai trasoje bus mojuojamos dvigubos geltonos vėliavos, o trasos personalo saugumui kils pavojus, tačiau situacija nebus tokia rimta, kad į trasą būtų išleistas saugos automobilis.
VSC fazės metu sportininkams bus draudžiama užsukti į techninio aptarnavimo zoną, nebent pilotui būtinai reikės pasikeisti ratus. Trasos sektoriuje, kuriame bus nauodajam VSC, lenktynininkai galės važiuoti tik tam tikru greičiu. Apribojimų nepaisantys sportininkai susilauks teisėjų nemalonės.
Kai varžybų kontrolė nuspręs, jog yra saugu toliau tęsti lenktynes, visos komandos bus įspėtos apie tai, kad VSC fazė baigs galioti po 10-15 sekundžių. Tada VSC ženklus pakeis žalias signalas ir sportininkai toliau galės tęsti lenktynes.
FIA taip pat paskelbė, kad dvigubų taškų taisyklė bei pakartotiniai startai iš vietos pasitraukus saugos automobiliui, buvo išbraukti iš 2015 m. F-1 taisyklių.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794