Tarptautinė automobilių federacija (
FIA) ir „Formulės-1“ komandų Sporto darbo grupė patikslino besiginančio lenktynininko elgesio kodeksą.
Iki šiol nebuvo visiškai aišku, ką tiksliai reiškia taisyklėse numatytas draudimas savo poziciją bandančiam apginti pilotui atlikti daugiau nei vieną gynybinį trajektorijos keitimą. Daugiausiai ginčių kildavo dėl to, ar po to sportininkas gali grįžti į lenktyninę trajektoriją, ar ne.
Daug diskusijų dėl to kilo po Italijos GP lenktynių, kai Michaelis Schumacheris („Mercedes“) palyginti grubiai kelis kartus blokavo Lewiso Hamiltono („McLaren“) bandymus jį aplenkti. Vokietis tuomet nesulaukė jokių sankcijų, tačiau dėl savo manevrų buvo įspėtas žodžiu.
Jau nuo šio savaitgalio lenktynių teisėjai vadovausis patikslintu šio draudimo apibrėžimu, kuris oficialiai į taisykles bus įrašytas tik prieš kitų metų sezoną. Pagal jį, besiginantis ir toliau galės atlikti vieną gynybinį manevrą, tačiau prieš posūkį grįždamas į lenktyninę trajektoriją privalės išorinėje dalyje palikti bent bolido pločio tarpą – neįskaitant kelkraščio – jį bandančiam aplenkti pilotui.
Be to, FIA priminė lenktynių teisėjams, kad šie be lenktynių metu skiriamų įprastų nuobaudų už vairavimo ir lenkimo taisyklių pažeidimus – priverstinio pravažiavimo boksais ar priverstinio sustojimo juose – gali papildomai skirti įspėjimus. Tris tokias „geltonas korteles“ surinkęs pilotas bus baudžiamas dešimties starto pozicijų bauda kitose lenktynėse.
Pabaigai, „Formulės-1“ komandų Sporto darbo grupė svarstė galimybę lenktynininkams skirti baudos taškus. Viršijus nustatytą jų ribą, sportininkui būtų laikinai sustabdoma „super“ licencija ir neleidžiama startuoti vieneriose ar daugiau lenktynių. Šis pasiūlymas nesulaukė daugumos palaikymo, tačiau turėtų būti svarstomas ateityje.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).