Artėjant 2018 m. F-1 sezonui, kurio metu pirmą kartą lenktynėse bus naudojama „Halo“ saugumo sistema, FIA atstovai užsiminė apie antrąją jos versiją bei planuojamus pokyčius.
Iki šiol saugumo įrenginys, kuris incidentų metu turėtų padėti apsaugoti sportininko galvą nuo skriejančių stambesnių bolido detalių ar nuolaužų, sulaukė daug neigiamų įvertinimų. Sistema šiemet bus naudojama ne tik F-1, bet ir F-2 bei „Formulės-E“ čempionatuose.
FIA delegato Laurento Mekieso teigimu, dabar, kai dauguma komandų jau yra pasiruošusios naudoti „Halo“ sistemą, federacija galės skirti daugiau dėmesio antrai jos versijai.
„Yra du pagrindiniai tikslai, kuriuos mes norėtume įgyvendinti. Pirma - tai centrinė jungtis. Dėl geresnio matomumo norėtume sumažinti jos storį. Antra - geresnė integracija bolide - geresnė sistemos išvaizda. Šiuos du tikslus norėtume įgyvendinti kurdami antrąją jos versiją“, - pasakojo L. Mekiesas.
„Per pastaruosius kelis mėnesius daug dėmesio skyrėme tam, kad priimti sprendimai virstu realybe. Turėjome paskelbti „Halo“ standartus, patvirtinti sistemos gamintojus, užtikrinti jos detalių gamybą ir tiekimą. Tai padaryti nebuvo lengva, nes sistema bus naudojama ne tik F-1, bet ir F-2 bei FE čempionatuose.“
„Dabar, praėjus keliems mėnesiams, situacija yra daug geresnė. Komandos gavo „Halo“ sistemas. Jas gamina trys mūsų patvirtinti gamintojai. Tad dabar galėsime skirti daugiau laiko ir dėmesio antrai sistemos versijai.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |